تسنیم نوشت: نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت که استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد اما استیضاح کنندگان از توضیحات فانی در مورد محورهای استیضاح قانع نشدند.

فانیحسین مقصودی نماینده مردم سبزوار و یکی از متقاضیان استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پروروش با اشاره به جلسه امروز استیضاح‌کنندگان با فانی اظهار داشت: کمیسیون آموزش در جلسه عصر خود بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش را در دستورکار قرار داد که این جلسه از ساعت 14 الی 17 امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونین وی و نمایندگان استیضاح کننده برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز محورهای استیضاح مورد بررسی قرار گرفت که از 26 محور 13 مورد بررسی شد و استیضاح کنندگان نظرات خود را بیان کردند و وزیر آموزش و پرورش هم توضیحاتی ارائه داد اما استیضاح کنندگان از صحبت‌های وزیر قانع نشدند.

این نماینده مجلس همچنین گفت که ادامه جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور فانی و استیضاح‌کنندگان به جلسه روز سه‌شنبه موکول شد که این جلسه آخرین فرصت کمیسیون آموزش برای اظهارنظر و ارائه گزارش به صحن است.

مقصودی در پایان اضافه کرد: هیچ‌کدام از استیضاح‌کنندگان از خواسته خود منصرف نشدند و تعداد امضاهای استیضاح در حال حاضر بیش از 75 امضا است.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشاور وزارت آموزش و ÷رورش A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    1 0
    قسمت 2: باید مجلس وزیر رامتقاعد کنه که نیروهای بازنشسته راازسیستم خارج وبه میانسالها وجوونترها اعتماد کنه.دومین مسله تا مسولین نظام اعتقاد قلبی وعملی به اموزش وپرورش نداشته باشد مشکل حل نمیشود.شما درکوران جنگ جهانی وقتی مارشال دوگل بودجه تمام وزارتخانه ها راکم میکنه جز وزارت اموزش وپرورش این یعنی چه؟ پس دولت باید این بهانه کمبود بودجه رابرای وزارت اموزش وپرورش همانند بهداشت لازم وضرور ی بدونه. سوم دولت باید متوجه باشه مخالفینش به این وضعیت در وزارت اموزش وپرورش علاقمن هستند چرا میتواند درانتخابات اتی ریاست جمهوری حدود 18میلیون خانواده اموزش وپرورشی که همان اولیا را با خود همراه کند؟؟؟؟؟ حال عدم توجه به اموزش وپرورش اهمیت دارد یا خیر............