لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر برنده جایزه اسکار اعلام کرد که مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای هیلاری کلینتون در لس‌آنجلس را برگزار نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «از گور بازگشته» دلیل این کار را مشغله کاری و تداخل این رویداد با برنامه‌های پیش روی خود عنوان کرده است. اما در عین حال بسیاری این تصمیم را ناشی از جنجال‌های اخیر درباره ارتباط بنیاد خیریۀ او با پرونده اختلاس مالزیایی عنوان کرده‌اند، هر چند که کمپین تبلیغاتی کلینتون این شایعات را رد می‌کند.

در مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین تبلیغاتی هیلاری کلینتون که قرار بود در خانۀ دی‌کاپریو در لس‌آنجلس برگزار شود هر نفر برای ورود باید 33 هزار و 400 دلار پرداخت می‌کرد. پس از کنار کشیدن دی‌کاپریو این رویداد را جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل برگزار خواهند کرد.

در حالی که دی‌کاپریو هم اکنون به عنوان بازیگر در هیچ پروژۀ سینمایی مشغول به کار نیست، اعلام کرده است که به دلیل مشغولیت کاری در یک پروژه تا چهارشنبه آینده باید در نیویورک باشد و از این روی امکان حضور در لس‌آنجلس و میزبانی رویداد جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین تبلیغاتی هیلاری کلینتون را ندارد. دی‌کاپریو ماه سپتامبر مستند «نقطۀ عطف» را به جشنواره فیلم تورنتو می‌برد.

کناره‌گیری دی‌کاپریو از میزبانی مراسم جمع‌آوری کمک‌ مالی با انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال ارتباط بنیاد خیریۀ او با اختلاس سه میلیارد دلاری مالزیایی در رسانه‌ها، همزمان شده است. وزارت دادگستری آمریکا ماه گذشته در این رابطه پرونده‌ای گشوده و در آن از دی‌کاپریو با عنوان «بازیگر هالیوودی 1» نام برده است. در این پرونده عنوان شده که بنیاد دی‌کاپریو نیز از متهم اصلی این پرونده هدایایی دریافت کرده است.

منبع: هالیوودریپورتر / 20 اوت

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =