تصادف منجر به مرگ یک نیسان‌بار آبی‌رنگ با عابرپیاده و فرار راننده نیسان به دلیل قطع اینترنت پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی آچاچی از توابع میانه به معمایی پیش روی پلیس تبدیل شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این حادثه ۲۴ روز قبل حدود ساعت ۲۳و ۲۰ دقیقه ششم مرداد ۱۳۹۵ ابتدای روستای آچاچی رخ داد.

آن شب مرحوم الماس به همراه خانواده‌اش از تهران عازم روستای «ممان» شهرستان میانه بودند که به روستای آچاچی رسیدند.

برای آنکه هم استراحتی کرده‌باشند و هم از مغازه‌ای خرید کنند در همان ابتدای روستای در بلوار اصلی توقف کردند.

در همین زمان وقتی الماس می‌خواست از عرض خیابان بگذرد یک نیسان‌بار آبی رنگ با سرعت او را زیر گرفت و در حالی که متوجه این تصادف شد به سرعت از محل دور شد.

خانواده «الماس» به سرعت سعی در انتقال این مرد به بیمارستان کردند و از اهالی کمک خواستند تا او را برای درمان به نزدیک‌ترین بیمارستان ببرند. در همین مسیری که نیسان‌آبی‌رنگ در پیش داشت به سمت پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی آچاچی بود و انتظار می‌رفت تماس با پلیس و اعلام این تصادف منجر به فرار فرصت راننده برای گریز از صحنه تصادف را بگیرد.

درچنین شرایطی و با توجه به شدت جراحات وارده «الماس» نتوانست تاب بیاورد و جان باخت . با این اتفاق موضوع ردیابی نیسان‌بارآبی‌رنگ و راننده آن ابعاد دیگری یافت و پس از طرح شکایت، خانواده مرحوم «الماس» شروع به جستجوهای رسمی و قانونی کردند.

در نخستین گام انتظار این بود که دوربین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاعات مشخصی از این نیسان‌بار آبی‌رنگ ثبت کرده باشند و ردزنی این راننده فراری با مشخص شدن پلاک خودرو تسهیل شود. دوربین پلیس درست بعد از تونل پل‌دختر و قبل از پاسگاه راهنمایی و رانندگی آچاچی قرار داشت.

اما وقتی با کسب اجازه قضایی از پاسگاه آچاچی خواسته شد تا تصاویر دوربین را بازبینی و در ساعت تصادف اطلاعات آن را تحویل ماموران کلانتری محل دهند با پاسخی عجیب مواجه شدند. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کردند به سبب عدم پرداخت هزینه اینترنت در فاصله ساعت ۹شب ششم مرداد تا ساعت ۶صبح هفتم مرداددوربین پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ رکوردی نداشته است.

با این اتفاق مهمترین سرنخی که می‌توانست راننده متواری حادثه منجر به مرگ را به دام اندازد از دست رفت. تحقیق ماموران پلیس از پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز نشان داد آن شب هیچ نیسان‌باری از پاسگاه عبور نکرده و به احتمال زیاد راننده پس از تصادف از بیراهه‌های اطراف پاسگاه از محل دور شده‌است.

با به دست آمدن این اطلاعات ماموران کلانتری آچاچی برای به دست آوردن سرنخ به سراغ سایر اماکنی که دوربین مداربسته داشتند رفته و باز هم با مشکلاتی در زمینه کارنکردن دوربین‌ها مواجه شدند. سرانجام دوربین مداربسته یکی از مغازه‌داران بلوار اصلی که به ثبت تصاویر مشغول بوده سرنخی از این خودرو به دست ماموران داد. اما امکان خواندن شماره پلاک خودرو وجود نداشت.

با این وصف پلیس مشخصاتی کلی از این نیسان‌بار آبی‌رنگ به دست آورد که به صورت کلی نمی‌توانست مشخص کند صاحب این وانت یا راننده آنچه کسی بوده است.

در حال حاضر با سپری شدن ۲۴ روز از وقوع این حادثه هنوز راننده متواری شناسایی نشده‌است اما با تلاش ماموران پلیس آچاچی تمامی کسانی که در این منطقه نیسان آبی‌رنگ دارند شناسایی و ردزنی شده‌اند و پلیس درحال بررسی وضعیت آن‌ها در شب حادثه است. خانواده مرحوم «الماس» همچنان منتظر نتیجه نهایی تحقیق پلیس هستند.

47233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    4 0
    حالا اگه پای یک جریمه هنگفت در بین بود از اینتر نت بشکه ای استفاده میشد