وزارت آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی اعلام شماره حساب برای استخدام را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران در مورد اعلام شماره حساب برای استخدام در آموزش و پرورش در فضای مجازی سوال کرده بودند و خواستار پاسخگویی مسئولان بودند. 
در همین زمینه  وزارت آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی اعلام شماره حساب برای استخدام را تکذیب کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می رساند هر گونه خبر و اطلاعیه منتشر شده در فضای مجازی با موضوع استخدام در وزارت آموزش وپرورش نادرست بوده و این وزارتخانه تاکنون هیچ اطلاعیه ای درخصوص استخدام صادر نکرده و به همین منظور شماره حسابی را برای واریز وجه اعلام نکرده است.

بدیهی است این گونه اطلاعیه های جعلی از سوی کلاهبرداران و افراد شیاد و سودجو طراحی و اعلام هرگونه شماره حساب در این گونه خبرها به منظور کلاهبرداری از جویندگان کار طراحی شده و با همین هدف درفضای مجازی منتشر می شود.

وزارت آموزش و پرورش به اطلاع علاقمندان به استخدام در این وزاتخانه می رساند ، هرگونه اطلاعیه استخدام رابه صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور به سمع ونظرعموم می رساند واز مخاطبان این وزارتخانه در خواست می کند باهوشیاری فریب افراد سودجو را نخورده و از واریز هرگونه وجه به شماره حساب های اعلام شده در این قبیل اخبار پرهیز کنند.

 

 

46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =