۰ نفر
۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۴

سالها بعداز درگذشت امام مواضع شاگردشان رابرعلیه ایشان بزرگ میکنند. نیت دوستان هرچه باشد نتیجه مناسبی ندارد

به نظر می رسد فرزندان و اطرافیان بعضی ازبزرگان درزمان حیات فرد ارزشمند درکانون توجه عموم قرار می گیرند و انتظاردارند پس از وفات ایشان نیز وضع به همان منوال بماند. این گروه اگرخودشان مایه ودانش و شخصیت جالبی داشته باشند نیازی به اتکابه فرد درگذشته و استفاده ازنام وبیت و.....ندارند حال چه فرد عالم مذهبی باشد یا دانشمند ریاضی یا فیزیک و .... اما بعضی از دوستان به جای افزایش سطح دانش و توانایی های خود و قرارگرفتن درکانون توجه برای فراموش نشدن به ایجاد موج درجامعه می پردازند.

خدارحمت کند مرحوم آیت الله منتظری را .اگراین بزرگوارشخصا(بجای فرزندشان) درفاجعه انفجارحزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیده بودند یا در خیابان ترورشده بودند شاید الان بیت مبارکشان به شدت موافق براندازی ریشه ای منافقین بودند.
اگریکی ازفرزندان یا نوادگان آن بزرگوار بدست توابینی که درعملیات مرصاد آمدند تا ایران رابگیرند به شهادت رسیده بودند شاید الان اعضای بیت شان نظرات دیگری داشتند ولی چنین نشد وشهادت آقاشیخ محمد راهم به فراموشی سپرده اند.

نمیدانم این دوستانی که فایلهای صوتی و سخنرانی های آقای منتظری راپخش می کنند در روزهای پایانی تیر مشهور که چهار راه ولی عصر به تصرف منافقی در آمده بود و با تیغ موکت بری شکم پاره می کردند، درمحل حضور داشتند یا خیر؟ جالب است که پس از بیست وچند سال گذشتن از رحلت امام به موضوعی که اصل وجزییات آن روشن نیست حمله می شود و عروس خانواده هم انتظار دارد آقاسید حسن بیاید و باتکیه به دیدگاه غیرضروری این خانواده پدربزرگ وموسس نظام جمهوری اسلامی رانقد کند.
البته نمی توان انتظار داشت که این خانواده عزیز حرفشان رانزنند(به هرحال درکنار آیه الله منتظری بزرگ شدن ویژگیهای اخلاقی رابه همراه داشته است)و اگرهم کسی بخواهد مانع اظهار نظرشان شود فعلا فضای مجازی غیرقابل کنترل است.

جا دارد رسانه های جمعی مواضع و روش های حذف فیزیکی و ترور اندیشمندان و افراد کوچه و بازاررا برای مخاطبین تبیین کنند تا نسل جدید راه حلهای متصوردردهه اول انقلاب رابررسی کند و ببیند درشرایط جنگ و حمله بیگانه چه تدابیر بهتری ممکن بودبرای خائنین به مملکت و اطلاعات فروشان و یاوران صدام متجاوز اندیشید؟به علاوه آمار اعدامی ها به شدت بیش از واقع مطرح شده و می شود تبیین این آمار و میزان نقش امام رضوان الله تعالی علیه درحوادث آن سال باتوجه به شرایط جسمی ایشان نیزدرروشن شدن موضوع موثراست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =