باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی جبهه پیروان گفت: 8 ساله شدن دوران ریاست جمهوری یک شخص در کشورمان وحی منزل نیست.

سیدکمال سجادی در خصوص وضعیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: اگر مانند دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری، اصولگرایان چندین کاندیدا داشته باشند، امکان پیروزی‌شان بسیار کم است، از این رو بهتر است این جریان از یک شخصیت محبوب حمایت کند و همگی بر روی آن اجماع کنند.

سخنگوی جبهه پیروان با انتقاد از کسانی که مصرانه از دو دوره‌ای شدن ریاست روحانی می‌گویند، تاکید کرد: 8 ساله شدن دوران ریاست جمهوری یک شخص در کشورمان وحی منزل نیست.

وی با بیان اینکه مردم با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌اند، تصریح کرد: مردم در وهله اول کارنامه و عملکرد دولت‌ها را می‌بینند و بر این اساس احتمال آنکه روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده رأی نیاورد زیاد است.

سجادی با تاکید بر لزوم وجود نظام تحزب قوی در کشورمان، بیان داشت: در حالی که یکی از لوازم اصلی دموکراسی، تحزب است و نظام‌های بسیاری از کشورهای جهان با احزاب اداره می‌شوند، متاسفانه ما احزاب قوی نداریم.

وی افزود: در صورتی که تعداد احزاب کاهش یابد و به تحزب توجه شود، امکان ارائه برنامه، حمایت از کاندیداها و پاسخگویی آنان در زمان مقتضی بیشتر می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه بنده اعتقاد راسخ به کار تشکیلاتی و حزبی دارم، تصریح کرد: سه یا چهار حزب قوی در کشور نسبت به 250 حزب ضعیف کارآمدتر است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    0 0
    مگه اصولگرایان چهره محبوب هم دارن؟؟؟؟؟