واحد مرکزی خبر نوشت: وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه این کشور پیام ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را تقدیم محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین کرد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای افزود بوگدانف که فرستاده ویژه پوتین به منطقه غرب آسیا است در دیدار با محمود عباس که در امان برگزار شد پیام شخصی رییس جمهور روسیه را تقدیم رییس تشکیلات خودگردان فلسطین کرد.

در این بیانیه آمده است بوگدانف و محمود عباس در نشستی دوجانبه در امان همچنین به طور مفصل درباره دورنمای فعال سازی فرایند صلح فلسطینی - اسراییلی بر اساس قوانین و تصمیمات بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس این بیانیه، دو طرف همچنین موضوع احیای وحدت ملی فلسطین بر اساس طرح سازمان آزادیبخش را با هدف تشکیل کشور مستقل فلسطینی در کنار اسراییل بررسی کردند.

وزارت امور خارجه فلسطین پیشتر نیز اعلام کرد بوگدانف در دیدار با هیئتی از جنبش حماس به ریاست خالد مشعل مسئول دفتر سیاسی این جنبش در دوحه پایتخت قطر اوضاع منطقه خاورمیانه از جمله تحولات اوضاع در سوریه ، یمن و اراضی فلسطین و غزه را بررسی کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =