فرهنگسرای ابن سینا به پاسداشت مقام ابوعلی سینا، حکیم و دانشمند بزرگ ایرانی، همایش "حکیم هزاره ها "و آیین نکو داشت ابن سینا پژوه برجسته سید عبد الله انوار را با حضور شخصیت ها و اندیشمندان برجسته علمی و فلسفی روز شنبه 30 مردادماه ساعت 18 برگزار می کند.

به گزارش خبرآنلاین همایش حکیم هزاره ها در راستای گرامی داشت فیلسوف و طبیب جهانی ایران و نیز تجلیل از مقام علمی استادسید عبدالله انوار فرهنگ پژوه، کتاب‌شناس، مترجم، فرهنگ نویس و نسخه‌پرداز پیشکسوت بر گزار می شود به همین مناسبت جمعی از نخبگان علمی، فلسفی و فرهنگی در محلفی گردهم می آیند تا بار دیگر از شخصیت علمی و فرهنگی ایشان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان معاصر ایران تجلیل کنند.

گفتنی است آیت‌ الله سیدمصطفی محقق داماد ، دکتر غلامحسین ابراهیمی‌دینانی، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، دکتر انشاء‌ اله رحمتی ، دکتر نجفقلی حبیبی،دکترغلامرضا دادخواه، و دیگر چهره ها در این برنامه سخنرانی خواهند کرد.

همچنین برپایی نمایشگاهی با عنوان"ابن سینای بزرگ از منظر جهانیان" حاوی تمبر های منتشر شده از ابن سینا در کشورهای مختلف جهان وتصاویر خیالی از او در کتب شرقی و غربی و نیز نمونه هایی از صفحات نسخه خطی کتب ابن سینا از قرون وسطی ببعد در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت حضور در این مراسم می توانندروز مذکور ساعت18به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند .

/6262

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =