خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    5 0
    اين مملكت نبايد يه استاديوم جهاني چهارتا سازه خاص جهاني داشته باشه
  • سعید IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    3 3
    عمه ای دارم دارای معلولیت کامل است و در کل هیچ کس را ندارد آیا می توانم کفالت ان را قبول کنم؟با توجه به آن که این موضوع در قانون نیامده آیا کمسیونی میتواند با معافیت من موافقت کند؟
  • بدون نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    2 0
    والا دقیق متوجه نشدم کجا باید مشکلات رو نوشت برا همین تو قسمت نظرات می نویسم. مشکل: با توجه به اینکه از چندین سال قبل قانون نظام هماهنگ پرداخت برقرار شد چرا تاکنون هیچ هماهنگی دیده نمیشود و یک کارمند رسمی دارای یک پست سازمانی مشخص حداقل 2.5 میلیون تومان دریافتی دارد و از جایگاه شغلی محکمی برخوردار است اما کارکنان قراردادی با چندین کار محوله بدون ثبات و امنیت شغلی با همان سطح کارایی و توانمندی و حتی در سمت های کارشناسی هنوز 1 میلیون هم دریافت نمی کنند. کارمند رسمی به راحتی می گوید فلان کار را انجام نمیدهم اما کارمند قراردادی اگر کاری غیر از وظایف محوله به او ارجاع شود موظف به انجام بوده و حق اعتراض ندارد و با تهدید لغو قرارداد مواجه می شود
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    2 3
    خدمت مسئولین محترم عرض کنم که دو سوم مردم ایران از تلگرام استفاده میکنند، فیلتر کردنش همان و بر انگیختن نارضایتی یک ملت همان.
  • ازاده ابادان A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    3 1
    سلام نمیدونم این نظرمنوبه گوش دولت می رسونید یانه ولی بازهم نظرومیگم ازتون خواهش میکنم به فکره ابادان باشیدبخدابه دین به پیغمبرقسم حق ماابادانیها این همه ظلم نیست نه جایی واسه تفریع داریم نه اب وهوایه خوبی بخداوقتی شخصی ازماسوال میکنه جایه دیدنی شهرتون کجاست نمیدونیم چی جواب بدیم یعنی منطقه ازادشده ولی هیچ خبری ازابادی شهرمون نیست.باتشکرفراوان ازاده هستم 28 ازخوزستان ابادانم
  • محمد علی کاظم نژادی A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    برادرن عزیز بخش پیگیری وپخش شکایات خبرانلاین موضوعی که در ارتباط شماره 111 ارتباط مردمی دفتر ریاست محترم جمهوری نوشته بودم که مشکل لااقل 80 در صد مراجعین این سامانه است چرا پخش نشد