کیهان نوشت:حرف‌های قابل تأمل عارف ضمن ایجاد دودستگی در میان اصلاح‌طلبان، بحث‌هایی را نیز درباره نامزد مورد حمایت این طیف در سال 96 برانگیخته است.

عارف اخیراً گفته بود فراکسیون امید از نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات حمایت خواهد کرد. عارف نامزد انتخابات سال 92 بود که با اکراه و اصرار طیفی از اصلاح‌طلبان و دلخوری طیفی دیگر انصراف داد. اخیراً منتجب‌نیا گفته بود حمایت بدون شرط از روحانی منتفی است و او باید با ما مذاکره کند و امتیازات وسیعی در سطح وزرا به ما بدهد.
روزنامه آرمان در واکنش به سخنان عارف نوشت: سخن اخیر عارف مبنی بر اینکه فراکسیون امید در انتخابات 96 از کاندیدای اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند منجر به تشکیک و دو دستگی در جبهه اصلاح‌طلبان خواهد شد.
اگر فراکسیون امید و در رأس آن آقای عارف بخواهد، آقای روحانی را تنها بگذارد این مسئله تنها عبور از روحانی نیست، بلکه از دست دادن فرصتی بسیار بزرگ برای اصلاح‌طلبان است که پس از سال‌ها برای فعالیت آنها فراهم شده است.
این روزنامه می‌نویسد: از سویی برای اینکه هرگونه تغییری در انتخاب گزینه رخ دهد بدون نظر بزرگان اصلاحات بعید به نظر می‌رسد که این پروژه کلید بخورد، مگر اینکه عارف بخواهد از جریان اصیل اصلاح‌طلبی انشعاب کند. البته امید می‌رود آقای عارف دلایل خود را در رابطه با انتخاب گزینه دیگر و عبور از اصلاح‌طلبی برای جریان اصلاحات اعلام کند یا توضیح بیشتری به افکار عمومی بدهد و بگوید منظورش از این مسئله که فراکسیون امید در انتخابات سال 96 از کاندیدای اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند، چیست!

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =