نظر عارف درباره احتمال حمایت مشروط اصلاح‌طلبان از روحانی و ائتلاف با اعتدالیون

رییس فراکسیون امید مجلس گفت درباره ادامه دار بودن ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون اصولگرا، گفت: هر نوع ائتلافی که شکل بگیرد ما منافع ملی را دنبال خواهیم کرد.

محمدرضا عارف در گفتگو با خبرآنلاین در مورد اينكه آيا احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتداليون اصولگرا براي انتخابات شوراها وجود دارد، گفت: ما روندي را كه از سال ٩٢به عنوان راهبرد جريان إصلاحات شروع كرديم را ادامه مي‌دهيم و اين به اين دوستان ما برمي‌گردد كه  آمادگي داشته باشند كه در اين روند همراهي كنند و ائتلافي كه در سال ٩٢ و به صورت رسمي در سال ٩٤شروع شد را با هم جلو ببريم.

وي اظهار كرد: قطعا ما عملكردها را ارزيابي خواهيم كرد و هرگامي كه جلو برويم بايد مقداري شفاف تَر ائتلاف ها شكل بگيرد، منتها در هر نوع ائتلافي كه شكل بگيرد ما منافع ملي و استمرار روندي را كه شروع كرديم را ادامه مي‌دهيم و اين موضوع براي ما مهمترين موضوع خواهد بود.

عارف همچنين در رابطه با اينكه ايا حمايت اصلاح طلبان از روحاني مشروط خواهد بود گفت:ما هنوز هيچ بحثي در هيچ جلسه‌اي نداشته ايم و هنوز به صورت رسمي به اين موضوع ورود نداشته‌ايم. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 13
    آقای عارف داخل مجلس پیش چشم ما با رقابت با فردی از لیست امید خود را کوچک کردی با زدن این حرفها و خوشحال کردن دیگران ملت را از اصلاحات روگردان نکن از بد ماجرا شمائی تائید صلاحیت می شوی که ردای ریاست هیچ قوه ای در حد و اندازه ات نیست از روحانی طلبکاری؟ آری اگر خود راکنار نمیکشیدی الان قالیباف رئیس جمهور بود یا دور دوم روحانی رای میاورد در هر حال ایثار شما خداحافظی با پاستور نبود. مثل آقای حداد بود همین اگر ما در تهران به شما رای دادیم به آقای جلالی مطهری و نعمتی هم تحت لیست امید رای دادیم نه به شخص شما قطعا اگر در لیست نبودی شاید حتی انتخاب نمی شدی در مجلس توانایی هایت را دیدیم کشور را به شما نمی سپاریم
    • بی نام EE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
      0 0
      منظورت از این "ما" که میگی دقیقا کیا هستند؟
  • ناشناس A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    کسانی که به لیست امید رای دادند شایدکمتر از10درصدشون به روحانی رای بدهند.حتی اگر نامزدی هم نداشته باشند
  • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    ای کاش همه به فکرخدمت به این ملت سلحشوروغیرتمندباشندکه تمام سختی هارابخاطرحفظ کشورونظام بجان خریده اندامابراستی آنهاکه رای ازاین مردم می گیرندآیاواقعا"برای مردم کارمی کنندیابرای ذینفعانشان؟