دست‌نشان: با برنامه به استقلال گل زدیم/ دنبال قهرمانی نیستیم

نادر دست نشان سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید این تیم به دنبال قهرمانی نیست و هدف‌شان ماندن در لیگ برتر است.

زاوش محمدی_خبرآنلاین؛ شب گذشته صنعت نفت آبادان توانست شگقتی لیگ برتر را با شکست استقلال رقم بزند. آبادانی ها در حالی که با یک گل از استقلال عقب بودند توانستند آبی های پایتخت را مقابل 55 هزار تماشاگر شکست دهند و موقتا به صدر جدول بروند. در همین راستا نادر دست نشان سرمربی طلایی پوشان خوزستان درباره این بازی گفت: بازی سختی بود و استقلال تیم خوب و قدرتمندی است. آنها بازی خوبی از خود نشان دادند ولی ما روی نقطه ضعف آنها کار کرده بودیم و می دانستیم به خاطر بدنسازی در دقایق پایانی بدن های آنها تحلیل می رود. 

دست‌نشان در مورد احساسی که پس از کسب برد داشت، گفت: خیلی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که به ما عزت داد تا در چنین بازی مهمی برنده باشیم. شاید باورتان نشود، مردم آبادان تا ساعت سه و چهار صبح با من تماس می‌گرفتند تا تبریک بگویند. آنها خوشحال بودند. اصلاً آبادان تا صبح نخوابید و مردم بیرون از خانه جشن گرفته بودند. این مسئولیت بزرگی را بر دوش ما می‌گذارد.

او درباره تعویض رضا نوروزی در دقایق پایانی گفت: من باید نوروزی را ده دقیقه زودتر وارد زمین می کردم اما نمی دانستم باید جای چه بازیکنی تعویضش کنم. همه بازیکنان ما خوب بازی کردند و در آن زمان تعویض سخت بود. میلاد جهانی و رضا نوروزی را که هر دو مهاجم بودند به بازی فرستادم و نتیجه‌اش را دیدید. نوروزی هنوز به صورت صددرصد آماده نیست و باید کمتر بازی کند تا به فرم عالی برسد، اما جهانی بازیکن تأثیرگذاری بود و پنالتی را گرفت. همین تعویض‌ها ما را به برد رساند.

دست‌نشان در پاسخ به این سوال که در لیگ چه هدفی دارید گفت: ما تازه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم و در درجه اول میی خواهیم در لیگ برتر بمانیم و اگر شود در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم. ما سودای قهرمانی و کسب سهمیه نداریم ولی بی هدف هم نیستیم. ما تیم جوان و خوبی داریم که می تواند نتایج خوبی کسب کند.

دست نشان درباره لقب «نادر امپراتور» که از سوی هواداران آبادانی گفته می شد گفت: این لقب را سال‌ها قبل در قائمشهر به من دادند و بعد از شمالی‌ها،‌ حالا خوشبختانه جنوبی‌ها نیز این لقب را تأیید کردند. با این حال من همان نادر هستم و می‌خواهم فصل خوبی را با تیم شایسته‌ام پشت سر بگذارم. از مردم آبادان و همه طرفداران صنعت‌نفت هم سپاسگزارم که هوای من و بازیکنانم را دارند.

دست نشان درباره نساجی و اینکه آیا این تیم بالاخره پس از بیست سال به لیگ برتر صعود می کند یا نه گفت: آرزوی همه ما حضور نساجی در لیگ برتر است. اما این اتفاق زمانی رخ می دهد که همه بخواهند. به نظر من مالک باشگاه نمی خواهد تیم به لیگ برتر صعود کند. نساجی از نظر بازیکن، مربی، هوادار و ... کم ندارد اما وعده های مالک باشگاه هیچوقت عملی نمی شود و همین مورد باعث صعود نکردن نساجی به لیگ برتر خواهد شد.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =