سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد تیمش در مصاف با پدیده خراسان گفت: با توجه به شکست هفته گذشته فقط به‌دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: ما با توجه به شکستی که در بازی قبل متحمل شدیم، مجبوریم که با تمام توان به دیدار پدیده برویم و بازی را ببریم. ما فقط برای کسب برد به زمین می‌رویم. متأسفانه هفته قبل بازی حساسی را باختیم، باختی که شرایط را برای ما حساس کرده است. سعی می‌کنیم روزبه‌روز بهتر شویم و تیم خوبی بسازیم. در فاصله اندک بین دو بازی نتوانستیم تمرینات را به خوبی پیگیری کنیم و متأسفانه یکی دو بازیکن را به‌خاطر مصدومیت نداریم، اما سعی می‌کنیم ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب انجام دهیم و اولین پیروزی فصل را به‌دست بیاوریم.

دایی در مورد اینکه چرا تیمش در هفته‌های گذشته نتوانسته از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند، گفت: ما زمان اندکی را داشتیم و نسبت به سایر تیم‌ها یک ماه و نیم عقب هستیم. برای کسب انسجام لازم باید تمرینات بیشتری را انجام دهیم. فکر می‌کنم بعد از بازی هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان مدت زمان تعطیلات لیگ به ما کمک خواهد کرد، البته اگر ببینیم نمی‌توانیم از این راه مشکل گلزنی را حل کنیم مهاجم جدید جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد سرپرستی برخی از مدیران بر باشگاه‌ها نیز گفت: من در سطحی نیستم که در این مورد نظری بدهم، باید این سؤال را از کسانی بپرسید که این سرپرست‌ها را به‌عنوان مدیر در باشگاه‌ها منصوب می‌کنند. یک نفر را می‌آورند و می‌گویند او سرپرست است اما سرپرست با مدیرعامل فرق دارد. این موضوع برای من هم سؤال‌برانگیز است. در حالی که باید بتوانیم از کسانی که مؤثر هستند استفاده کنیم.


256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =