تابناک نوشت:حسن عباسی در نامه سرگشاده خطاب به امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نسبت به حواشی بوجود آمده پس از انتشار بخشی از اظهارات خود توضیحاتی داد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
با تقدیم احترام

مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبۀ تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم. اما برای شفافیت موضوع، چند نکته را به استحضار جناب‌عالی می‌رسانم:

۱ـ تقطیع مطالب علمی، فلسفی، روایی، و قرآنی در تاریخ همواره به عنوان یک اقدام رذیلانه مطرح بوده است؛ مانند آن‌که مشرکی، آیۀ قرآن را تقطیع می‌کرد که «لاتقربوا الصلوه» و نتیجه می‌گرفت که به نماز نزدیک نشوید؛ حال آن‌که این آیه قبل و بعد دارد و فهم و استنباط از آن، نیازمند در نظر داشتن همۀ آیه است.

۲ـ به تبع، تقطیع «یک دقیقه‌ای» از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴ در دانشگاه تهران، به تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۳ موسوم به کلبه کرامت نیز مصداق همان رفتار است. دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴، مبتنی بر کلیات دانش دکترینولوژی است که در تنها کرسی نظریه‌پردازی مستمر علوم انسانی در سطح تهران است که از ۱۳۸۵ تاکنون در یک بازۀ زمانی ده ساله استمرار داشته و به توفیق الهی، اکنون به جلسۀ ۶۵۰ رسیده است.

الف‌ـ مباحث علوم اقتدارآفرین که در این سلسله جلسات مطرح شده‌اند، طیف وسیعی از موضوعات را در بر دارد که نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، امنیت، و علوم قرآنی را در بر می‌گیرد. اندیشه‌جویان این کلاس‌ها تاکنون ۲۸۴ پایان‌نامۀ دکتری و کارشناسی ارشد را در موضوعات مذکور دفاع کرده‌اند.

ب‌ـ تعدادی از افسران جوان ارتش نیز در جمع دانشجویان این دوره‌ها هستند که موفق به اخذ گواهی فارغ‌التحصیلی شده‌اند. هم‌چنین تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی نیز به صورت غیرحضوری از این مباحث استفاده می‌کنند که امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ پوردستان از آن جمله هستند که همواره در طول سالیان ـ از ۱۳۸۹ به این سو ـ پیگیر دریافت فیلم کلاس‌ها بوده و از طریق دفترشان، کتباً ما را مورد محبت و لطف خود قرار داده‌اند.

ج‌ـ در طول جلسات متعدد از ۶۵۰ جلسۀ برگزارشده در این دوره، به دفعات به ابعاد گوناگون نقش استراتژیک ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قدرت ملی پرداخته شده است؛ برای نمونه در جلسۀ ۲۰۵ که در ۱۳۸۸/۱۲/۰۶ در دانشگاه تهران برگزار شد، با توجه به عملیاتی شدن پروژۀ ساخت ناو جماران، به طور مبسوط به موضوع ضرورت اجرایی شدن قابلیت استراتژیک نیروی دریایی ارتش در قالب نیروی دریایی راهبردی پرداخته شد. البته ـ و احتمالاً ـ مستحضرید که ایدۀ نیروی دریایی استراتژیک، در جلسات دکترین مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه در ۱۳۷۴ مطرح شد. آن جلسات که در دفتر فرماندهی وقت نیروی دریایی برگزار می‌گردید توسط خود آقای شمخانی مدیریت می‌شد، و برادرانی چون سردار فدوی، یا بزرگانی هم‌چون دریادار شهید رودکی و مرحوم تیمسار دانه‌کار در مباحث درگیر بودند. ماحصل آن مباحث را در سال ۱۳۷۵ در قالب ‹دکترین دست دراز› نگاشتم که نخستین متن استراتژیک نیروی دریایی شد و اکنون پس از بیست سال به‌مرور، اهداف پیدایش نیروی دریایی استراتژیک بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

د‌ـ در سخن از دورۀ خدمت در نیروی دریایی، خالی از لطف نیست که از مأموریت‌های بازرسی مشترک در سطح نیروهای مسلح نیز یاد کنم که اوج هم‌دلی ارتش و سپاه بود؛ چه در بازرسی‌های عملیاتی که همراه با تیمسار یگانه‌فر به نمایندگی از ارتش و سپاه می‌رفتیم و از ایشان بسیار آموختم، و چه در بازرسی‌های اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح در بازۀ ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ تحت فرمان شهید صیاد شیرازی که در گروه عملیات زیر نظر تیمسار شاهین‌راد توفیق خدمت داشتم و در کنار تیمسار پیرایش که ارشد تفنگداران دریایی ارتش بود بازرسی از نیروهای تکاور و تفنگدار ارتش و سپاه را بر عهده داشتیم. در ماجرای تشویق جناب آقای حبیب سیاری در جریان بازرسی سراسری سال ۷۵-۱۳۷۴، پس از بازدید از جزیرۀ ابوموسی، و ارزیابی از تیپ تفنگداران و تکاوران دریاییِ تحت امر ایشان، همان شب در ناو خارک در جلسۀ نهایی بازرسی، با توجه به حسن فعالیت ناخدا سیاری، به اتفاق تیمسار پیرایش، درخواست تشویقی در سطح ارتقاء وی را با ارزیابی کیفی مثبت از مدیریت ایشان تقدیم کردیم که مورد تأیید شهید صیاد واقع شد.

۳ ـ تقطیع یک قطعۀ یک دقیقه‌ای از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ کلبۀ کرامت از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشت.

۴‌ ـ در مجموع ۹۱ درصد از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹صد در آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است. عصر امروز ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ مقرر است که در جلسه‌ای در سازمان حفاظت اطلاعات، مستندات این فضاسازی ضدانقلابیون و لیبرال‌ها در فضای سایبر تحویل شود که حاوی نکات حیرت‌انگیزی از ترفندهای فتنه‌گران است؛ البته مجلد مستندات به محضر جناب‌عالی تقدیم خواهد شد.

۵ ـ نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

از این رو، جناب‌عالی و جامعۀ معظم ارتش جمهوری اسلامی، مطمئن باشید که پاسخ ما در حوزۀ جنگ نرم و جهاد کبیر، علیه پاشنه‌های آشیل لیبرال‌های فتنه‌گر، سهمگین‌تر از پیش خواهد بود، چراکه فرمود «و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه» ان‌شاءالله.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 51
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    خدا را شاکرم که این سلطنت‌طلبان و ضدانقلابیون و همچنین فتنه‌گران وجود دارند که ما هر گندی دلمون خواست بزنیم بعد که گیر افتادیم بگیم تقصیر اینها بوده... باباجان بگو ببخشید اشتباه کردم تموم شه بره. چرا بی راهه میزنی استاد؟
    • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      گفته" تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور " یعنی چی؟ چه ربطی داره؟ انگار داره دولت را مسئول افشا گوهر افشانیش میدونه.
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    آقای عباسی حالا اگر کسی دیگر توهین می کرد شما با یک عذر خواهی کوتاه میامدید و می گفتید دادگاهی نشه؟ در ضمن توضیحاتتان اصلا قابل قبول نیست
  • بی نام US ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    خودش فهمیده چی نوشته ؟؟؟؟؟؟ ادمی که تو هرچیزی نظر بده از قیمت گوشت مرغ تا فیش های حقوقی امنیت ملی همین میشه دیگه
  • امير AE ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    249 8
    دكتراى استراتژى عجب اشتباه استراتژيكى كرد و از اين اشتباهاى استراتژيك در سياست هاى خارجى از طرف بعضى از مسوولين كم نديديم كه به ضرر مملكت هم شده و با غوغا سالارى هم ژست حق به جانب هم گرفتن
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    فرار به جلو ،استاد سفسطه بازى با كلمات
    • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      8 52
      عباسی بَده چونکه بَده. اولا صریحا عذرخواهی کرده بعد هم سوابق دوستی با ارتش رو گفته دیگه چی باید بگه؟
  • بی نام US ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    این الان شد عذر خواهی‌؟ این که داره منت میذاره من باعث ترفیع فلانی‌ شدم و فلانی‌ شاگرد منه و ...
  • سعید RO ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    168 8
    کاش ایشون یه جوری حرف میزد بقیه هم میفهمیدن چی میگن.
  • بی نام US ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    147 7
    91 و 9 جل الخالق .این همه دقت رو جناب همه چیز دان از کجاش آورده
  • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    ولی هیچ دلیلی برای اون حرفی که زدید نیاوردید در مورد اون توهین هیچ توضیحی ندادید و عذر خواهی نکردید
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    134 5
    کجای این حرف شما به تقطیع ایه قران شباهت دارد کل جمله را که می گویی و در ان حسابی از خجالت ارتش در می ایی
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    114 5
    خوبه که صداش تو اینترنت بود
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    126 7
    دکترینولوژی یعنی چی؟ یعنی در همه امور تخصصی حق اظهار نظر و تعیین نقشه راه را در انحصار داشته باشی؟ والا این رشته ها هم از عجایبی ست که در ایران موجود است. وقتی می گم ما اصولا فرهنگ مان از نوع آچار فرانسه است می گویید نه. از بالا تا پایین همه مان از همه امور سردرمی آوریم.
  • یک ایرانی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    115 4
    با سلام عذر خواهی مشخصاتی دارد که در این متن نبود. با فرض صحت فرمایشات ایشان در خصوص منتشر کنندگان تصاویر، سوال این است که بحث روی منتشر کننده است یا محتوای سخنان ایشان؟ چرا به جای توضیح در خصوص بحث اصلی به بی راهه رفته اند؟ بازرسی و درخواست ترفیع و استادی ایشان و تدوین سند راهبردی و .... چه ارتباطی با زشت نبودن سخنان ایشان پیدا می کند؟
  • مهدي ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    ايشون مصداق واقعي يك نفوذي هست ... بايد محاكمه بشه ... رهبري معظم حق دارند نگران پروژه نفوذ باشند ...
    • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      19 11
      اون که میگه تمام توان ارتش ما برابر 1 بمب امریکا هست پس چیه؟ اون که میگه توانمندی ما فقط تولید آبگوشت بزباش هست چی؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    114 8
    دانش دکترینولوژی؟؟؟؟؟ آخه بیشتر صحبت های ایشان فحش و دشمنام است یعنی دانش دکترینولوژی اسم جدید فحش و ناسزاست؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    113 8
    بابا اين ديگه كيه ؟ كل مملكت كه الان بدهكار ايشون شدند تازه قراره بعد از اين به گفته خودش با حضور در حفاظت اطلاعات مچ گيري هم بكنه و طلبكارم بشه
  • محمد IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    109 5
    نه تنها عذرخواهی نکرده با لفاظی تهدیدهم کرده
  • کیوان A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    104 7
    از بس که قلدری کردی، جواب نگرفتی.... مرام دکتر محمود در از رو نرفتن جا افتاده در بطن این عزیز. ضمنا آقایان شمخانی و سیار امیر سرلشگر هستند «دکتر جان» شما تخصص «دکترینولوژی» را قاب کن و در مورد احترام و سلسله مراتب نظامی بیشتر مطالعه کن شاید متنبه شدی. گرچه بعیده. کسی که خودش را به خواب زده.
    • احمد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      14 4
      عزیز دل برادر این بابا دکترا نداره .مدرک دکترا رو کجا گرفته؟ خودش و اطرافیاش بهش میگن اقای دکتر خخخخخخخ
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    145 5
    شما چند سال پیش یه توهینی کردی بعد ربطش میدی به اوضاع الان کشور؟؟؟؟؟؟؟ توهین میکنی بعد میگی یه جمله از 650 جلسه منه، پس باید کل جلسات رو دید که چیا گفتین ضمنا 91 درصد رو از کجا دراوردی؟
  • shahryar A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    87 4
    چجوری تقطیع شده بعد اون حرف را به زبون اورده ...یعنی اصلا امکانش نیست..یکی دو جمله قبل و بعدش را بگه معلوم میشه
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    129 4
    حرفهای خودشو با قران قیاس کرده
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    124 5
    این کجاش عذرخواهی بود؟ بیشتر نامه حق بجانب بود..
  • محمد EU ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    131 7
    من موندم این 91 درصد و 9 درصد رو چه جوری استخراج کرده
  • محمد A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    72 3
    خوب بود قبل و بعدش را هم مینوشتی تا بفهمیم منظورت دقیقا چی بوده استاد اینا را که گقتی چه ربطی داشت؟
  • شهرام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    105 3
    به این صراحت میگی ایران واب ببره ارتشو خواب میبره بعدش میگی دشمنان وسلطنت طلب ها بزرگنمایی کردن . کار دشمنه چقدر به شعور مردم توهین میکنید
  • علی IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    119 3
    جالبه در ته این به اصلاح عذر خواهی بازم دارن به دولت توهین میکنن ایشون.الان رفتن دادسرای نظامی چه اتفاقی افتاده؟قطعا هیچی.پشت این آقایون دلواپس به حدی قرص و محکمه که هر تخلفی ولو آشکارا هم نمیتونه بنیان قدرتشون رو تکون بده
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    106 7
    من به نمایندگی از ایشون از ارتش جمهوری اسلامی ایران و کلیه خدمتگزران به این مرزو بوم عذرخواهی کرده و قول می دهم دیگر از این غلطها نکنم با تشکر
  • رامین IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    10 2
    استاد بهتر نیست شما در مورد قضایای یوگی و دوستان اظهار فضل بفرمایید و بقیه موضوعات بی اهمیت رو فرو بگذارید برای افراد کم سواد تر
  • بی نام IT ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    5 3
    چه قدر سخته عذرخواهی کردن
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    20 3
    دکترینولوژی اصلا چنین کلمه ای سرچ کنین در انگلیسی نیست. اینا واقعا بیمارن
  • بی نام GB ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    15 4
    این اقا نظیره پردازه یعنی خخخخخخ
  • بی نام IT ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    23 2
    تو شهر ما اینجوری عذر خواهی‌ می‌کنن: من معذرت می‌خوام، اشتباه کردم، قصد توهین نداشتم و دیگه تکرار نمی‌شه
  • kamran A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    7 29
    کاش نصف استادای این مملکت اندازه آقای عباسی علم داشتن
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      18 4
      خدا وکیلی ایشون به تمام معنا بیمارن نیازمند ارزیابی جامع روان شناختی و تحت درمان بودن به مدت طولانی است
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    19 1
    ۶۵۰جلسه برگزار کرده از توش ۲۸۴ تا پایان نامه دراموده ااین جاهایی که پایان نامه هایی کیلویی واسه دانشجوها سرهم میکنند فکر کنم خیلی از جلسات استاد استفاده میکنند
  • مختار GB ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    3 22
    نمیدونم چرا براتون عجیب نیست که چرا فیلم شش سال پیش رو الان دارن بولد میکنن اونم با بریدن فیلم و فقط نمایش یک دقیقه و جالب اینکه چرا بقیه حرفای استاد در حمایت از ارتش رو تا حالا نشنیدن من با این مسایل حاشیه ای هیچ وقت از فیش های نجومی و رکود و خیانت دوران پسا برجام غافل نمیشم و به شما توصیه میکنم تابع موج نباشید
  • يعقوب A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    8 1
    هر كسي امكان داره اشتباه كنه.معصوم كه نيستيم.ولي هر كسي فهم قبول اشتباه خودش و از او بزرگتر شجاعت عذرخواهي كردن رو نداره.كسي با عذر خواهي كوچيك نميشه.دكتر يك كلام بگو اشتباه كردم.ببخشيد.خلاص.ديگه انقدر كشش نده تو رو خدا.ارتش براي كشور مقدسه .ارتشي كه در عين اقتدار مظلوم هم هست.خواهشا شما ديگه نمك روي زخمش نشو دكترررر.
  • حمزه کنگربانی A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    5 12
    سلام و درود خدا بر همه مدافعان اسلام و حرم و خاک پاک ایران به ویژه شهدا و جانبازان و اسرا و ایثارگران عزیز.ارتش و سپاه نداریم همه سرباز ولایتیم و عاشق خا ک پاک وطن .دشمن می خواهد بازوان نظام و کشور را از کار بندازد باید هوشیار بود
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    14 4
    خدا دشمنان رو نگه داره که همه چیو بندازیم گردنشون . این ها حرفایی بود که شما زدی بعد میگی فضاسازی ضد انقلاب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم خنک شد عباسی فکر میکنه کسینجره که این جوری بحث های سیاسی و پیش بینی های سیاسی میکنه . ارتش غیور لطفا پرونده ایشون تا رسیدن به نتیجه واقعی پیگیری شود . سپاس
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    16 3
    یعنی یه نفر هم لیبراله هم سلطنت طلب؟
  • احمد IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    13 2
    باید دادگاهی بشه اگه قرار باشه هر کی هر توهین و افترا کرد اینجوری با عذر خواهی ماسمالی شه پس قانون کشکه؟
    • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      3 4
      شما اول نامه رو دقیق بخون بعد بیا نظر بده .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    22 2
    این رشته دکترینولوژی از طریق آزمون همگانی دانشجو می پذیرد؟ دانشجوهای فارغ التحصیل این رشته بعد دقیقا چکاره می شن؟
  • احسان A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    16 2
    این فرد همه چیزدان کلا در حال افترا زدن و توهین به دیگران هست حتی در نامه به اصلاح عذر خواهی استاد خودت که بیشتر آب به آسیاب دشمن می ریزی
  • محمد A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    19 2
    ظاهرا مقصر اصلی دشمن فرضی و خیالی استاد بوده .
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    12 2
    این چه نوع عذر خواهی بیشتر به ماست مالی کردن شبیه. ت . اعتراف به اشتباه ،باز هم دچار هذیان عظمت شده کسی که مدرکش زیر سوال است ادعای تدریس در چندین حوزه مختلف راکرده .اصلا کی بی کیه
  • محمد کراقلی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    8 21
    """از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم.""" اگه این عذر خواهی نیست پس چیه؟ جرمش اینه که بعدش سوابق همکاری و دوستیش با ارتش رو یاداوری کرده؟