روزنامه خبرورزشی نوشت: احمدرضا عابدزاده مثل همیشه با روحیه و مثبت صحبت می‌کند. عقاب آسیا آرزو دارد پرسپولیس بعد از سال‌ها طلسم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را بشکند و قهرمان قاره کهن شود.

گفت‌وگوی عابدزاده و خبرورزشی را در آستانه دومین بازی پرسپولیس در لیگ بخوانید.

بازی پرسپولیس و سایپا را تماشا کردید؟
بله، متل قو بودم و از تلویزیون داخل مغازه بازی را نگاه می‌کردم. اتفاقاً تعدادی از هموطنان و طرفداران پرسپولیس هم حضور داشتند و شیوه بازی تیم‌مان در هفته اول مسابقات بسیار رضایتبخش و خوشحال‌کننده بود. معمولاً تیم‌ها در یکی، دو هفته اول مسابقات سرحال نیستند اما پرسپولیس نشان داد بدنسازی و تمرینات خوب و استانداردی داشته و با طراوت وارد لیگ شده.

اکنون می‌توان پرسپولیس را مدعی قهرمانی دانست؟
تقریباً تیم عوض نشده و با اضافه شدن چند بازیکن تقویت شده و به این ترتیب انتظار می‌رود پرسپولیس از فصل قبل بهتر باشد و در ادامه مسابقات باید ببینیم میزان تغییر 2، 3 مدعی دیگر چقدر است. پرسپولیس در هر صورت مدعی لیگ ایران بوده و هست و پارسال هم مستحق قهرمانی بود. نیازی نیست بگویم چرا این تیم قهرمان نشد ولی برای این فصل خودم خیلی خوشبین هستم که پرسپولیس قهرمان شود. البته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت می‌کند و قطعاً برانکو و همکارانش برای این مسابقات هم تدبیر دارند تا فشرده شدن بازی‌ها به تیم صدمه نزند.

بازی امشب پرسپولیس و فولاد چه می‌شود؟
مسلماً هواداران زیادی برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی می‌روند. فولاد مقابل این پرسپولیس محکوم به شکست است و به نظر می‌رسد هواداران امشب یک پیروزی پرگل را از تیم‌شان ببینند.

احمد عابدزاده چه زمانی برای بازی پرسپولیس به آزادی می‌رود؟
(خنده) هرگاه فرصت داشته باشم، می‌روم.

چند روز قبل سالگرد قهرمانی استقلال در آسیا بود، تیمی که دروازه‌بانش شما بودید.
خیلی سال از آن دوران گذشته. من به صورت کلی بگویم برای فوتبال ایران خوب نیست آخرین قهرمانی نماینده ما در آسیا به ۲۴ سال قبل برگردد که پاس تهران قهرمان شده بود. امیدوارم همین پرسپولیس با جوان‌های مستعد و توانای خودش طلسم ناکامی‌های ۲۴ سال گذشته را بشکند و قهرمان آسیا شود.

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =