قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر درباره مشکلات مسکن مهر پردیس توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از گذشت 3 سال از اتمام عمر دولت دهم، باز هم برخی از مردمی که در پروژه های مسکن مهر سرمایه گذاری کرده اند می گویند این واحدها کامل نشده است.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم به فاز 11 شهر جدید پردیس اشاره و مشکل خود را اینطور بیان کرده: مسکن مهر پردیس فاز 11 هم از نظر زیرساخت ها و هم از نظر تحویل واحدها نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولین است لطفا از مسئولین درخواست نمایید نسبت به رسیدگی زیرساخت ها و تحویل واحدها در این فاز به صورت واقعی وارد عمل شوند متاسفانه در اخبار آنچه عنوان میشود با واقعیت ها یکسان نیست بیش از 5 سال از ثبت نام بنده میگذرد و نه تنها واحد بنده تحویل داده نشده بلکه زیرساخت در این فاز برای زندگی و تحویل واحدها اصلا مهیا نیست لطفا رسیدگی نمایید.

توضیح قائم مقام وزیر راه
در این رابطه اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در نشست خبری اخیر خود در پاسخ به انتقادی درباره عدم تحویل واحدهای مسکونی در فازهای مختلف شهر پردیس گفت: خوشبختانه طلسم افتتاح نشدن مسکن مهر شهر پردیس شکست، ما از این بابت خوشحالیم و مدیران جدی و با انگیزه برای پیشبرد کار منصوب شده اند. تاکید کرده ام فازهای این شهر تکمیل شود و تلاش شود حداقل هر ۲ماه و نیم یک فاز افتتاح شود تا در هفته دولت نیز افتتاح هایی را در این شهر شاهد باشیم. من هم دو هفته یک بار حضورا در پردیس پیشرفت امور را نظارت می کنم. همچنین تکمیل واحدها و زیرساخت فازهایی مانند فاز 11 در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با مساعدت مدیرعامل جدید این مجموعه، به زودی این فازها نیز تکمیل شود.

او همچنین اعلام کرد ۴۳ هزار واحد از ۸۲ هزار و۵۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس از نظر ساخت به اتمام رسیده. از این تعداد اب و برق ۳۵ هزار واحد تامین شده است و قطعا این واحدها تحویل می شود.

مهرآباد با اشاره به اینکه هنوز ۲۳۰ هزار واحد مسکن مهر فاقد خدمات زیربنایی در سطح کشور داریم، گفت: این واحدها آماده اند و مردم سهم خود را پرداخته اند ولی هنوز آب و برق این واحدها تامین نشده است. وزیر نیرو اعلام می کند ۵۰۰ میلیارد برای تکمیل زیرساخت این واحدها مورد نیاز است.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =