منصوریان به نشست خبری نرفت/ خرمگاه: مقابل استقلال خوزستان بازی سختی داریم

مربی استقلال گفت: تیمش مقابل استقلال خوزستان بازی سختی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خرمگاه در نشست خبری پیش بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: ما شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم. آن‌ها تیم بسیار قابل و خوبی از نظر فنی هستند. تیم منسجمی هستند. هم بازی با ذوب آهن و هم بازی با تراکتورسازی را به خوبی تماشا کردیم و به توانایی‌های آن‌ها واقف هستیم. ما باید با تیم قهرمان سال قبل بازی کنیم. این بازی برای ما خیلی سخت است.
او ادامه داد: گرمای اهواز هم کار ما را در این دیدار سخت می‌کند. ان‌شاءالله فردا شاهد یک بازی خیلی خوب باشیم و تماشاگران لذت ببرند و ما هم آنچه که در تمرین انجام داده‌ایم را در زمین پیاده کنیم.
وی گفت: بر حسب شرایطی که داشتیم مجبور بودیم بیشتر به بازیکنان‌مان استراحت بدهیم و همین موضوع باعث شد ما عقب‌تر از بقیه باشیم اما تلاش‌مان بر این است که هرچه زودتر تیم‌مان را به شرایط آرمانی برسانیم.
او درباره استقلال خوزستان هم گفت: همان طور که گفتم استقلال خوزستان یک تیم قابل احترام است که از نظر فردی و گروهی شرایط بسیار خوبی دارد. ما فردا بازی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت. کاری نداریم که در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است. ما فردا با استقلال خوزستان بازی داریم. امیدوارم فردا تماشاگران از بازی لذت ببرند و ما هم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =