اخراج 2850 کارمند مایکروسافت / فروش‌های ناامیدکننده لومیای مایکروسافت

مایکروسافت رسماً برنامه بازخرید اجباری (اخراج محترمانه) 2850 نفر از کارمندان خود در سراسر جهان را تأیید کرد.

به گزارش خبرآنلاین قرار است در برنامه خانه‌تکانی جدید تا پایان 2017 بیش از 2850 کارمند این کمپانی از شعب سراسر جهان از کار بیکار شوند.

این تعداد به آمار 1850 اخراج محترمانه دیگر که در ماه می 2016 اعلام شد، افزوده می‌شود.

سال گذشته 7400 نیرو که عمدتاً از بخش موبایل بودند از مایکروسافت اخراج شدند و امسال تنها چیزی که مشخص‌شده این است که 900 نفر از 2850 نیرو از بخش فروش محصولات نرم‌افزاری خواهند بود.

اخیراً «کوین ترنر» مسئول توسعه فروش، مایکروسافت را تَرک کرد که این موضوع نشان می‌دهد مدیران ارشد از بخش فروش ناراضی هستند.

فروش‌های ناامیدکننده لومیای مایکروسافت

مایکروسافت از آوریل تا ژوئن 2016 تنها توانسته 1.2 میلیون گوشی هوشمند لومیا بفروشد که این رقم ناامیدکننده اعلام‌شده است.

این در حالی است که فروش در فصل اول 5.8 میلیون گوشی، در فصل دوم 4.5 میلیون و در فصل سوم نیز 2.3 میلیون گوشی بوده و رقم 1.2 واقعاً ناامیدکننده به شمار می‌آید.

مایکروسافت درمجموع تا پایان ژوئن 13.8 میلیون گوشی فروخته است.



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    23 16
    با این سیستم عامل مزخرف این فروشم یه جور هنر بوده
  • سعید A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    4 4
    ویندوز فون یه جور گل به خودی حساب میشه برای مایکروسافت، دو سال لومیا داشتم و همیشه نرم افزار های مایکروسافت دیرتر و بی کیفیت تر به لومیا دار ها میرسید، نمونه اش اسکایپ اندروید و آی او اس که همیشه بهتر از ویندوز فون بوده.
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    5 6
    در دنیای رقابت شدید موبایل ، مایکروسافت با سیستم عامل قدیمی خود ، عقب می افتد . یعنی عقب افتاده است . مایکروسافت به استراتژی بسیار هوشمندانه تری نیاز دارد . شرکتهایی مثل اپل و سامسونگ خیلی جلو تر هستند .
  • فریبرز A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    13 1
    مزخرف دوست عزیز شما از نرم افزارهای یونیورسال اطلاع دارید؟ اصلا با ویندوز 10 کار کردید که میگید مزخرف؟ لطفا دیگران رو گمراه نکنید،بنده 3سال هست وینفون دارم و دارم از این گوشی لذت میبرم.کافیه یه مدت با ویندوز 10 موبایل کار کنید تا متوجه بشید اندروید اسباب بازیست.
    • saeed A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
      11 1
      اگه با ویندوز ده موبایل کار کنید اندروید براتون عذاب اور میشه. من این اشتباه رو کردم ویندوز فن خریدم حالا هم دیگه نمیتونم با اندروید مسخره کار کتم
    • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
      2 8
      اتفاقا خودم ویندوزفون داشتم از ۸بعد ۸۰۱ بعد ده یکی از یکی مزخرفتر باز هشت ویک هنگ نداشت ده که مزخرفتره . اپ های ابتدایی هنگ افتضاح تعصب الکی که ندارم واقعیته تا یکی گول نخوره مثل من ویندوز بهره بعد گوشیشو بندازه دور
  • علیرضا EU ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 6
    سیستم عاملش خوبه ولی حریف رقیباش نمیشه . به نظر من مایکروسافت از گوشی موبایل fبیرون بره. اینهمه ضرر نکنه. همون حاکم کامپیوترها هستی بسته دیگه.