جماران نوشت:مراسم پانزدهین سالگرد رحلت آیت الله صالحی مازندرانی در مصلای شهر قائم شهر با سخنرانی نوه گرامی امام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی سخنانی را ایراد کرد.

در ابتدا نیز امام جمعه قائم شهر سخنانی را ایراد کرد که بخش هایی از آن انتقاداتی از بیت امام و یادگار گرامی امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی را شامل می شد که با پاسخ حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی و دفاع وی از یادگار گرامی امام مواجه شد.

در پایان نیز جمعیت حاضر در مصلای قائم شهر نسبت به نوه گرامی امام ابراز احساسات کردند.

در پی سخنان امام جمعه قائم شهر؛ مردم این شهر، روحانیون و همچنین آقایان یونسی معاون سیاسی- امنیتی استانداری مازندران، هاشم زاده مدیرکل حوزه ریاست دفتر استاندار، محمدی فرماندار قائم شهر طی تماس تلفنی ضمن ابراز مخالفت جدی با سخنان امام جمعه از بیانات سید علی خمینی تقدیر کردند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    برای روحانیت چه افتخاری از این بالاتر که با گذشت نزدیک 4 دهه از انقلاب بیت شریف امام اینقدر اعتبار دارند؟ چرا قدر این نعمت را نمی داند روحانیت؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    قابل توجه حجه الاسلام تقوی ریاست محترم ستاد ائمه جمعه دود تخریب پیت حضرت امام رحمت الله علیه درچشم کی میرود
  • alimohammadifar A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    برادران ، خواهران من داشتم سایت هارو نگاه می کردم بعضی ها نظور دادن که چرا آقای سید علی خمینی احنرام میزبان رو نگه نداشته. چرا از سید علی خمینی انتظار دارید ساکت می موند؟ اگه کسی به برادر شما جلوی چشمتون توهین کنه هیچ کاری نمی کنید؟ مگه آقای معلمی حرمت کسی رو نگه می داره ؟ توهین به نوه امام کم چیزیه؟ همین کار های ما هست که باعث شده این اقلیت پرسروصدا یعنی احمدی نژادی ها دور بردارند و فکر کنند مملکت مال باباشونه.
  • بی نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    اشخاصی که این گونه نسبت به دیگران توهین واهانت می کنند باید بدانند که روزی نوبت خود ان ها خواهد رسید واگر مشغول بریدن تنه درخت انقلاب اسلامی هستند بدانند که شاخه زیر پای خود را هم می برند ضمنا علمای محترم بدانند هرچه بعد از انقلا ب عاید شان شده به برکت نفس گرم امامرمه الله بوده