میزان اسکرول کردن صفحات موبایل (به‌اصطلاح بالا-پایین کردن صفحات با انگشتان دست برای دیدن مطالب) شاید چیزی باشد که به آن فکر نکرده باشید اما اگر بدانید انگلیسی‌ها معادل 8.2 کیلومتر پیاده‌روی، صفحات خود را بالا-پایین می‌کنند؛ تعجب خواهید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در مطالعه جدیدی که توسط تسکو موبایلز و دانشمند دیتا «لئو کین» انجام‌شده، معلوم شده است که انگلیسی‌ها سالانه 5.149 مایل موبایل خود را اسکرول می‌کنند که این معادل 8.2 کیلومتر است.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت هر کاربر روزانه 22.7 متر اسکرول می‌کند که درمجموع 210 میلیون مایل اسکرول موبایل انجام می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این رقم معادل 27 هزار بار دور زدن دور جزیره است.

از سوی دیگر مطالعه اخیر می‌گوید کاربران به‌طور متوسط روزانه 177 دقیقه از گوشی خود استفاده می‌کنند که 80 درصد این زمان مربوط به خواندن است.

تحقیق دیگر نشان می‌دهد انگلیسی‌ها روزانه 62 هزار کلمه را روی موبایل خود ازنظر می‌گذرانند(مرور گذری) که معادل خواندن کتاب گتسبی بزرگ است. (هرچند این معادل‌سازی چندان صحیح نیست اما اینکه این تعداد کلمات در روز از جلوی چشم ما هنگام استفاده از موبایل می‌گذرد، جالب است.)

مطالعه رفتار کاربران موبایل به دلایل مختلف تجاری- اجتماعی برای اغلب کشورهای پیشرفته مهم تلقی شده است.

 



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الکس A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    1 0
    مطمئنا ایرانی ها تو این امر در دنیا رکوردارن