ایرنا نوشت: فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه با اشاره به مساله فیش‌های حقوقی نامتعارف گفت: مردم نباید خطای یک نفر را به پای دیگر خادمان این کشور و ملت بگذارند.

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور  در مراسم بزرگداشت دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر صدرای شیراز بیان کرد: متاسفانه برخی افراد سر سفره شهدا نشسته اما قدردان نبوده و نمک نشناسی کرده اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان این که شهدا چراغ راه دنیا هستند تا ما راه سعادت و آخرت را پیدا کنیم اظهارداشت: با وجودی که درشرایط کنونی شاهد جنایت های دشمنان علیه اسلام و مسلمانان در جهان هستیم انقلاب اسلامی به برکت وجود شهدا زنده، پوینده، سربلند و در حال حرکت است.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران همچنین با اشاره به مساله فیش های حقوقی نامتعارف گفت: اگر امروز مدیری خطا می کند و لنگ می زند مردم نباید خطای یک نفر را به پای دیگر خادمان این کشور و ملت بگذارند. 

وی با بیان این که اسلام در جهان مظلوم است ادامه داد: داعش دست پرورده آمریکایی ها و اسراییلی هاست و همه مردم جهان شاهدند که رژیم صهیونیستی زنان، مردان و کودکان مسلمان را به خاک و خون کشیده است اما کشور ما به واسطه بهره مندی از نعمت شهدا و ولایت در امنیت و آرامش کامل است که باید قدردان این نعمت ها باشیم.

وی اظهارداشت: 175 شهید تازه تفحص شده در ایام سالروز شهادت امام صادق(ع) در جای جای کشورمان تشییع و به خاک سپرده شدند که از این تعداد شهرستان های لامرد، مهر، کازرون، نورآباد، رستم و شهر صدرای استان فارس افتخار میزبانی 13 شهید گمنام را دارند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =