مربی ندا شهسواری با مساعدت رئیس‌جمهوری به ریو می‌رود

مربی ندا شهسواری اجازه حضور در ریو را گرفت. دفتر ریاست‌جمهوری با پیگیری ویژه امکان این سفر را ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ندا شهسواری یکی از نمایندگان ورزش ما در رشته تنیس روی میز برای المپیک 2016 است. او به کمک مربی خودش یعنی سیما لیموچی موفق به کسب سهمیه شد. اما چند وقت پیش اعلام شد که به دلیل مشکلات مالی امکان رفتن مربی این پینگ پنگ باز به برزیل وجود ندارد! این اتفاق حسابی سر و صدا به پا کرد تا اینکه بالاخره پای رئیس جمهور هم به این ماجرا باز شد و در شرایطی که فدراسیون،کمیته ملی المپیک و وزارت ورز بی نتیجه مانده بود و ندا درست مثل المپیک لندن ،درحالی که نماینده حراست بانوان طبق پروتکل ها باید همراه کاروان اعزام می شد،امکان همراهی مربی برای ندا وجود نداشت.

این بار اما برخلاف همه ادوار اخیر المپیک با پیگیری مستقیم دفتر ریاست جمهوری ،این مشکل حل شد. دفتر ریاست جمهوری  پیگیری های مربوط به حضور سیما لیموچی در ریو را انجام داد و به نتیجه رساند. درست مثل حل مشکل تیم ملی فوتسال، این بار هم مشکل مربی ندا شهسواری بدین صورت حل شد. این خبر برای مردم ایران بسیار خوب خواهد بود. زیرا در طول این مدت در فضای مجازی هم کار های زیادی برای حل این مشکل انجام شد و بالاخره مشخص شد که این مربی می تواند در برزیل کنار شاگرد خود باشد.
از لیدا فریمان در المپیک آتلانتا تا به حال ، بسیاری از دخترهای کاروان ایران ، بدون مربی به المپیک اعزام شده بودند اما این بار دولت یازدهم سنت شکنی کرد. این بار البته برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ، دختران ایرانی در چند رشته صاحب شانس مدال آوری در المپیک هستند.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =