ایلنا نوشت:نماینده مجلس‌دهم تاکید کرد که اصلاح‌طلبان تصمیم ندارند عارف را به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده بازگردانند تا از روحانی عبور کنند.

غلامرضا تاج‌گردون گفت:‌ اصلاح‌طلبان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از حسن روحانی عبور نخواهند کرد و تصمیمی برای بازگرداندن عارف به عنوان رقیب روحانی در این انتخابات نیز ندارند.

وی با تشریح وضعیت کنونی جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب در کشور اظهارداشت:‌ فکر می‌کنم روحانی برنده انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم مجلس شورای اسلامی افزود: دولت یازدهم در روابط بین‌الملل موفق بوده و البته در امور اقتصادی اگر می‌توانست جریانات دیگر را با خودش هماهنگ می‌کرد باز موفق‌تر از این می‌شد و جریان سیاسی‌اش هم مطلوب است و تندروی در دوره حضورش نداشتیم.

تاج‌گردون در پاسخ به این سوال که بازگشت رییس‌جمهور سابق به صحنه انتخابات آتی ریاست‌جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: حضور احمدی‌نژاد تنها یک بازی سیاسی است و بازی‌اش تنور سیاست را داغ می‌کند اما تا آخر ماندنش در بازی بعید است.

وی درباره نتیجه انتخابات آمریکا و اثرگذاری آن بر فرجام برجام گفت: تغییر مسیر با انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور «ترامپ» در آمریکا می‌تواند در روند اجرای برجام اختلال ایجاد کند اما من پیروزی ترامپ را بعید می‌بینم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که وضعیت کنونی برجام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ متذکر شد: بدقولی‌ها از جانب آمریکا باعث نگرانی شده و مشکلاتی برای ادامه برجام ایجاد می‌کند. ما هم وظیفه داریم حقوق کشورمان را حفظ کنیم اما اکنون رشد و توسعه برجام حرکتش کند است اما به یاری خدا از این سد هم عبور می‌کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =