ایسنا نوشت:در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران, آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سید مهدی طباطبایی انجام شد ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال وی شد و ضمن گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان ،از نزدیک در جریان روند مداوای وی قرار گرفت و از درگاه خداوند برایش آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد .

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر سوابق درخشان علمی ، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادی‌خواه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی گفت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود ایشان برای جامعه غنیمت است زیرا ایشان آن‌چه را که می‌فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می‌کند.

وی تاکید کرد: آگاهی مردم،مانع عوام فریبی‌ها خواهد بود .

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی، و اعضای خانواده وی نیز از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان تشکر کردند.

وی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما یکی از ذخائر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و می‌خواهم که خداوند شما را برای ادامه و بقای کشور حفظ کند.

استاد اخلاق افزود: هنوز ناگفته ها و اطلاعاتی در سینه شما وجود دارد که باید برای آگاهی مردم به ویژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسیر اسلام ، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود.

وی افزود من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =