درحالی که مسئولان قهرمان فصل قبل از بخشیده شدن رحمتی برای بازی با تیم آنها ناراحتند ، عضو هیات رئیسه فدراسیون از این تصمیم دفاع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مدیران استقلال خوزستان به شدت به بخسیده شدن مهدی رحمتی اعتراض دارند اما او در بازی استقلال با قهرمان لیگ برتر فصل قبل در اهواز به میدان می رود و کمیته انضباطی حکم محرومیت قطعی 2 جلسه ای اش را شکسته. درحالی که قبلا گفته می شد محرومیت های زیر 3 جلسه قابل تعلیق نیستند ، حالا این حکم تعلیق شده و خوزستانی ها به شدت منتقدند. پورکیانی مدیر تیم خوزستانی می گوید:«آقای حسن زاده در جلسه مشورتی تیم های لیگ برتری صراحتا گفت این حکم تعلیق نمی شود اما حالا شده است. واقعا اگر با پرسپولیس بازی داشتند هم می توانستند حکم محرومیت رحمتی را تعلیق کنند؟ بازیکن ما کولی بالی را سال قبل نبخشیدند اما حالا خیلی ساده این کار برای استقلال انجام می گیرد. ما به این مسائل اعتراض داریم.»

اما به عکس پورکیانی ، طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال خوزستان اعتراض تیم شهرش را قبول ندارد و می گوید:«بخشش رحمتی بر اساس قانون بوده و جای اعتراضی ندارد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =