مجری سرشناس آمریکایی در فیلم جدید کارگردان «سلما»

اپرا وینفری بازیگر نامزد جایزه اسکار و یکی از غول‌ها دنیای رسانه در فیلم جدید کارگردان «سلما» با اقتباس از رمان فانتزی مدلین لنگل بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آوا داورنی فیلم «یک چین در زمان» را با بازی اپرا وینفری کارگردانی می‌کند. این کارگردان در همکاری با وینفری یک سریال با نام «کویین شوگر» را نیز در دست ساخت دارد. وینفری و داورنی پیش از این در فیلم «سلما» همکاری کرده‌اند.

«یک چین در زمان» از شش سال پیش جزو پروژه‌های در حال توسعۀ کمپانی دیزنی بوده است. این فیلم با اقتباس از کتابی ساخته می‌شود که مدلین لنگل سال 1963 به بازار کتاب عرضه کرد و داستان جستجوی دختری برای یافتن پدر دانشمندش در بعد اسرارآمیز پنجم است.

جنیفر لی فیلمنامه‌نویس انیمیشن «منجمد» فیلمنامه این اثر فانتزی سینمایی را می‌نویسد. وینفری در این فیلم نقش یک جادوگر به نام خانم ویچ را بازی می‌کند که به کاراکتر اصلی فیلم کمک می‌کند. هنوز بازیگران دیگر نقش‌ها انتخاب نشده‌اند اما ایمی آدامز و کوین هارت از گزینه‌های اصلی پیوستن به اپرا وینفری هستند.

این پروژه نخستین فیلم داستانی بلند داورنی پس از فیلم نامزد اسکار «سلما» در سال 2014 است. مستند «سیزدهم» درباره تاثیر میراث برده‌داری بر جامعه معاصر آمریکا از این کارگردان پاییز در جشنواره فیلم نیویورک به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش درمی‌آید.

وینفری علاوه بر این قرار است در فیلم «زندگی جاودان هنریتا لکس» نیز نقش‌آفرینی کند.

منبع: گاردین / 27 جولای

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =