تسنیم نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بررسی سازوکار جبهه متبوعش برای انتخابات شورای شهر در جلسه امروز این جبهه خبرداد.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به جلسه امروز (پنج شنبه 7 مرداد) شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: در این جلسه پیرامون تمهیدات و سازوکار جبهه برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بحث و تبادل‌نظر شد.

وی با تأکید بر اینکه جبهه پیروان به دنبال ایجاد وحدت میان طیف های مختلف اصولگرایی در انتخابات شوراهای شهر و روستا است، تصریح کرد: به دلیل سابقه محوریت جامعه روحانیت مبارز در انتخابات گذشته، امیدواریم همه اصولگرایان این محوریت را موردتوجه قرار دهند و زیر چتر واحدی قرار گیرند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با تأکید بر اینکه تمرکز جبهه بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران است، افزود: برای تعیین سازوکار در استانها تنها نظرات مشورتی ارائه می‌کنیم و در صورت نیاز به آنها کمک خواهیم‌کرد.

سجادی بابیان اینکه در جلساتی که برگزار شده، تاکنون درباره انتخابات ریاست جمهوری بحثی نشده است، گفت: فعلاً بنای ورود به بحث انتخابات ریاست جمهوری را نداریم و در حال حاضر تمرکزمان بر روی انتخابات شورای شهر است.

وی از مذاکره با سایر طیف های اصولگرای برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =