مهر نوشت:فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات گسترده‌ای در بحث حفاظت از مرزها انجام شده تا تهدیدات دشمن با استفاده از سیستم‌های به روز، شناسایی و با آنها مقابله شود.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان دقایقی پیش در حاشیه دیدار با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز توفیق دیدار جانبازان قطع نخاع این مرکز را داشتیم و خاطره رشادت‌ها، صبوری‌ها و فداکاری‌های اسوه‌های صبر و مقاومت برایمان زنده شد؛ چیزی که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم.

وی افزود: با دیدن جانبازان سرافراز، انرژی مضاعف گرفتیم تا این انرژی را به سربازان منتقل کنیم و تا ابد گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه جوانان باید درس ایثار، مقاومت و فداکاری را از جانبازان بیاموزند، گفت: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۶ هزار شهید و ۱۲۶ هزار جانباز داریم که مدیریت امور ایثارگران این نیرو، برنامه‌ریزی خوبی در جهت خدمت‌رسانی شایسته به آنها داشته است و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در مباحث تسهیلات، حقوق و مزایای جانبازان اقداماتی داشته است و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز سفرهای زیارتی و سیاحتی طبق سهمیه برای آنها پیش‌بینی کرده هر چند که تمامی این اقدامات، پاسخگوی رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان سرافراز نیست.

پوردستان گفت: مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث حفاظت از مرزها اقدامات گسترده‌ای دارد و استقرار نیروها را در چند لایه قرار داده و از سیستم‌های به روز تصویری و پهبادها استفاده کرده تا تهدیدات دشمن شناسایی شده و با آن برخورد شود. به آحاد مردم اعلام می‌کنیم که مرزهای ایران، امن‌ترین مرزهای دنیا است.

برگزاری سه رزمایش تا پایان سال در کشور

وی با اشاره به رزمایش‌های پیش‌روی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تا پایان سال ۹۵، سه رزمایش در جنوب شرق، جنوب غرب و مرکز کشور انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان درباره سخنان مطرح شده توسط حسن عباسی گفت: این موضوع از طریق مدیریت حقوقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حال پیگیری است و علیه این فرد طرح دعوی شده است. وی بدون شناخت و آگاهی، سخن نسنجیده‌ای داشت که باید زودتر از مجموعه ارتش و ملت ایران عذرخواهی کند؛ در غیر این صورت این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود و منتظر واکنش قاطع این مرجع خواهیم بود.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561163

برچسب‌ها