ایسنا نوشت: رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تخلف رانندگان تاکسی در غالب«کرایه کولر» هشدار داد.

محسن سرخو با اشاره به ثبت برخی تخلفات رانندگان تاکسی در حوزه دریافت کرایه اضافی از مسافران به بهانه روشن کردن «کولر» گفت: براساس آئین نامه راننده تاکسی موظف است در فصل گرما یا سرما، سیستم گرمایش و سرمایش خودرو را به شکل مطلوب و برپایه درخواست مسافران، در اختیار قرار دهد.

وی با بیان اینکه اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی خلاف قانون است، گفت: اگر راننده تاکسی این تخلف را انجام و مسافر نسبت به ثبت شکایتش در سامانه 1888 و 137 اقدام کند برابر آئین نامه انضباطی با این راننده متخلف برخورد خواهد شد.

پیش از این نیز میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران نسبت به عدم دریافت کرایه بیشتر از مسافران به علت روشن کردن کولر هشدار داده و ثبت نمره منفی در کارنامه راننده و اخذ جریمه نقدی را از موارد تنبیهی رانندگان عنوان کرده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 18
    پول سوخت اضافی مصرف شده رو باید بگیرن. یا تاکسیرانی تقبل کنه.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    3 0
    حالا بدون کولر کرایه اضافه نگیرند باقیش پیشکش مثل خط تجریش ونک که کرایه2300 تومن هست 2500 میگیرند و وقتی 2300 میدید با پرخاش میگند کرایه 2500 تومن هست یا این که پارسال کرایه اش 2000 تومن بود یک مسافر را که می خواست حقانی پیاده کنه از اون ور رفت میدان ونک که کلی راه مسافر ها را دور کرد و دیر تر رسید به مقصد بعدش از همه مسافر ها طلب کرایه 2500 تومن می کرد و کفت چون از اون ور اوردمتان ونک
  • مرتضی A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    4 0
    تهران که هیچکس کولر روشن نمی کنه . ذوب شدیم توی تاکسی ها . وقتی بدترین ماشین ها میشن تاکسی همین وضع هم باید انتظار داشت .
  • علی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    1 6
    شمایی که این تصمیم رو گرفتی ، نمیدونی با روشن کردن کولر بیشتر از 20 درصد مصرف سوخت ماشین بالاتر میره و استهلاک موتور بیشتر میشه؟؟ راننده ی بد بخت چه گناهی کرده؟ به عنوان یک راننده آژانس میگم همین الان با روزی 12 ساعت کار تو ترافیک و پرداخت کمیسیون ماهی 1 تومنم برامون نمیمونه ، یکم منصف باشید