میزان نوشت: دادستانی پردیس گفت: پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر ساخت بناهای غیرمجاز در حریم رودخانه جاجرود، دستگاه قضایی امروز اقدام به قلع و قمع این بناها کرد.

حیدر فتاحی از قلع و قمع تعدادی از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه جاجرود خبر داد و گفت: پیروی گزارشات و شکایات متعدد اداره امور آب تهران بزرگ مبنی به ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه جاجرود توسط تعدادی از سودجویان و متعرضین به انفال، دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد شده و پس از انجام تشریفات قانونی در اجرای تبصره 4 ماده 2 قانون نحوه توزیع عادلانه آب دستور قلع و قمع و تخریب کلیه بناهایی که در حریم و بستر رودخانه بود را صادرکرد که امروز این احکام اجرایی شد.

وی با هشدار به مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نظارت قانونی خود را در رابطه با پیشگیری از این جرایم انجام دهند. متاسفانه مسئولین اجرایی از باب نظارتی بسیار ضعیف هستند و بعضاً بخشدارها و دهیاران این تخلفات را به وقت به دستگاه قضایی گزارش نمی‌دهند.

این مقام قضایی گفت: دستگاه قضایی طبق قانون، برخورد سریع و قاطعی با اینگونه تخلفات داشته داشته و اجازه ارتکاب این اعمال مجرمانه را نمی‌دهد و این افراد را به اشد مجازات محکوم می‌کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    تمام حاشیه رودخانه ها را خورده اند. بخواهی کنار یک روخانه بشینی باید تا شمال بری که یه جای خالی پیدا کنی