روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در پاسخ به انتشار خبری درباره عدم پذیرش بیمار ضربه مغزی در بیمارستان امام علی (ع) چابهار، توضیحاتی را به خبرآنلاین ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این توضیحات آمده است؛ 

محمد عمر فاضلی 2 ساله ساعت 12:20 ظهر روز گذشته (5/5/1395) طبق اظهار همراهیان بیمار در پی سقوط از ارتفاع (اوپن آشپزخانه) و با خونریزی مختصر از گوش به اورژانس بیمارستان امام علی (ع) چابهار آورده شد. پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و پذیرش بیمار (تریاژ) در حالیکه کاملا هوشیار و بی قرار بود ساعت 12:50 دقیقه توسط پزشک اورژانس معاینه و درخواست مشاوره جراحی مغز و اعصاب شد که بلافاصله به اطلاع پزشک متخصص رسید و درخواست سی تی اسکن مغز گردید که برای انجام آن لازم است کودک کاملا بی حرکت باشد، طبق نظر متخصص مربوطه با تجویز داروی خواب آور، کودک برای سی تی اسکن آماده و انجام شد. و درنهایت ساعت 17 ، محمد عمر توسط متخصص، ویزیت و در بخش جراحی زنان بستری شد.

وی صبح امروز 6/5/1395 با حال عمومی خوب ترخیص شد.

در پایان به استحضار می رساند:از مجموع مستندات بیمارستان، مشخص است که تمام مراحل معاینه و درمان بر اساس اصول پزشکی انجام و اجرا شده و منبع انتشار خبر، تنها با تکیه به اظهارات همراهیان بیمار و بدون ذکر مستندات و به صورت کاملا یک طرفه اقدام به انتشار مطلب کرده است. واین ادعا که بیمار پذیرش نشده و سایر موارد مطروحه مورد تایید این دانشگاه نیست. لذا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از اصحاب رسانه استدعا دارد با در نظر گرفتن تمامی جوانب و استفاده از ظرفیت ایجاد شده در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص پاسخگویی شبانه روزی به ابهاماتی که به صورت هدفمند توسط اشخاص انتشار می یابد، با هدف اطلاع رسانی صحیح بهره گیری کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    12 2
    باسلام من پدر محمد عمر فاضلی هستم بسیار جای تاسف دارد جوابیه که از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارسال شده از نظر من باواقعیت خیلی فاصله دارد بس جای تاسف تاسف تاسف واقعا متاسف هستم
    • سعيد RO ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
      1 0
      باسلام متاسفانه يكي از مشكلات در چابهار عدم رسيدگي به مشكلات مردم و عدم احترام به مردم است آنچه اتفاق مي افتد سريعا جوابيه آماده و ارائه ميدهند آقاي مسئول روابط عمومي دانشگاه آيا رفتي چابهار بررسي موضوع يا اينكه آنچه ريس بيمارستان و شبكه برايتان ارسال كردند جوابيه ارسال داشتي واقا متاسف هستم