قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان مدال طلای خود را به جانباز کنگاوری هدیه کرد

یکی از ورزشکاران و مدال آوران جهان در رشته کشتی پیشکسوتان مدال طلای خود را به نوروز عظیمی جانباز 70 درصد کنگاوری هدیه کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کرمانشاه ، قرماندار شهرستان کنگاور روز دوشنبه در این مراسم ضمن تاکید بر احترام به مقام جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این مرز و بوم جانبازان و ایثارگرانی هستند که در مسیر انقلاب به نظام جمهوری اسلامی خدمت شایسته ای کردند.
شریف خسروی بیان کرد: دیدار ورزشکاران با جانبازان و یادگاران دفاع مقدس باعث افزایش روحیه و توان مظاعف برای شرکت در مسابقات جهانی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران با روحیه جوانمردی همچون پوریای ولی بر روی تشک کشتی بروند و برای مملکت و انسانیت افتخارآفرینی کنند.
جانباز 70 درصد کنگاوری اهل روستای فش نیز در این آیین ضمن تقدیر از این قهرمان کشتی جهان نسبت به ابراز لطف به ایشان، اظهار داشت: بنده خودم در جوانی اهل ورزش و بخصوص کشتی محلی بودم که اکنون به علت بی حسی بدنم قادر به ورزش کردن نیستم.
سردار جانباز نوروز عظیمی افزود: برنده یا بازنده شدن در کشتی اهمیت چندانی ندارد بلکه این مردانگی و جوانمردی است که به کشتی روح و جان می بخشد.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران و قهرمانان باید الگویی موفق برای جوانان باشند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران با تلاش و پشتکار برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند.
در این آیین سهراب رحمت آبادی قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان و اهل شهرستان کنگاور، مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی خود را به نوروز عظیمی جانباز 70 درصد تقدیم کرد.
گفتنی است سهراب رحمت آبادی کشتی گیر کنگاوری دو ماه دیگر عازم مسابقات جهانی کشتی در کشور لهستان خواهد شد.
نوروزعلی عظیمی متولد 1341 از روستای فش شهرستان کنگاور و از بزرگ سرداران و قهرمانان استان کرمانشاه است که 33 بهار از عمر خود را بر روی یک تخت گذرانده و 33 سال است که توان تنها حرکت یک دست را دارد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر84 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه واقع شده که 417 شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و دارای 960 جانباز و 87 آزده سرافراز است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =