۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۶

ایران نوشت: راز جسد دفن شده زن جوان در کوه های «طرق» در تحقیقات بازپرس و کارآگاهان جنایی مشهد فاش شد.

پیکر این زن صبح شنبه توسط سگ گله پیدا شد و چوپان جوان نیز موضوع را به پلیس اعلام کرد.

پس از حضور کارآگاهان و بازپرس جنایی در محل حادثه، جسد زن جوان که خفه شده بود به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات جنایی در این باره آغاز شده بود که مرد موتورسواری خود را به تیم جنایی رساند و اطلاعاتی در اختیار آنها قرار داد. وی به بازپرس حسینی گفت: حدود دو هفته قبل سوار بر موتورسیکلتم در حال عبور از این حوالی بودم که خودروی نیسانی را دیدم. مرد جوانی، راننده ماشین بود که به طور مرموزی در حال تخلیه خاک در محل کشف جسد بود. آن موقع به مرد جوان مشکوک نشدم اما حالا که جسد زنی کشف شده یاد آن روز افتادم.

در حالی که با کشف این سرنخ تحقیقات برای یافتن راننده نیسان ادامه داشت، بررسی‌ها نشان داد که حدود دو هفته قبل مرد میانسالی به کلانتری مراجعه کرده و خبر ناپدید شدن دختر 30 ساله‌اش به نام شیما را اعلام کرده است. باتوجه به آنکه مشخصات زن جوان با جسد کشف شده مشابهت داشت، از خانواده شیما خواسته شده برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند که بدین ترتیب جسد شناسایی شد.تحقیقات از والدین شیما نشان می‌داد که زن جوان با شوهرش اختلاف شدید داشته است. آنها درعین حال گفتند: دامادشان پرویز، خودروی نیسان آبی رنگی هم دارد.

بدین ترتیب کارآگاهان جنایی برای دستگیری همسر قربانی جنایت که متواری شده بود وارد عمل شدند. بالاخره خودروی نیسان آبی در یکی از محله‌های طرق شناسایی شد. مأموران پس از حضور در محل حادثه با مرد و زن جوانی روبه‌رو شدند که در حال بار زدن وسایل خانه به داخل نیسان بودند.

زن جوان به مأموران گفت: پرویز همسرم است و اینجا زندگی می‌کنیم، امروز هم تصمیم گرفتیم به محل دیگری اسباب کشی کنیم. پرویز هم همین اطراف است و با خودروی پژواش برای خرید رفته و بزودی برمی گردد.

دقایقی بعد مرد جوان به محل رسید اما با دیدن مأموران فرار کرد با این حال او چند ساعت بعد به دام افتاد.مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: چند وقت قبل زن دوم گرفتم اما شیما از این ماجرا با خبر شد و با من مشاجره کرد. بنابراین روز حادثه او را سوار بر خودروام در جاده نیشابور خفه کردم. بعد جسدش را دفن کردم اما فکر نمی‌کردم پیدا شود. مرد جنایتکار پس از این اعتراف با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =