جابجایی در سازمان بورس اوراق بهادار / فطانت از بورس رفت

شاپور محمدی به عنوان گزینه پیشنهادی هیت مدیره جدید، به شورای عالی بورس معرفی و به اتفاق آرا از سوی اعضا به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شادا، عصر امروز شورای عالی بورس و اوراق بهادار با حضور اعضاء و به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل جلسه داد.

محمد فطانت که طی ماه های اخیر چند بار استعفای خود را تقدیم وزیر اقتصاد کرده بود هم اکنون با حکم طیب نیا به عنوان مشاور وی منصوب شد.

شورای عالی بورس ضمن پذیرش استعفای محمد فطانت به اتفاق آراء شاپور محمدی را بعنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب کرد.

در این جلسه ضمن معرفی آقایان موسویان، طالبی، سعدی و محسنی بعنوان اعضای جدید شورا از زحمات آقایان پورابراهیمی، زالی، مقدسیان و خانم فقیه نصیری به عنوان اعضای سابق که دوره عضویتشان به پایان رسید تقدیر شد.

این گزارش می افزاید، شورا با استعفای محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار را پس از استماع توضیحات وی بدلیل عارضه قلبی و عدم قبول مسئولیت برای دوره های آتی، ضمن تشکر از خدمات و زحمات ارزنده وی در دوره تصدی خود، موافقت و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه شاپور محمدی به عنوان گزینه پیشنهادی هیت مدیره جدید، بعنوان گزینه نهایی ریاست سازمان بورس به شورا معرفی و به اتفاق آرا از سوی اعضا به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

همچنین لازم به ذکر است، آقایان محمدی، امیری، فلاح پور، سعیدی و عراقچی توسط شورای عالی بورس به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره این سازمان منصوب شدند.

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانکی A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    اقای فطانت زمانیکه بصورت دستوری عضو هیئت مدیره بانک ملی بود چنگی بدل نمی زد بانک ملی رادرحالت سکون قرارداده بود بهترکه از بورس نیز خارج شد