ادی ردمین بازیگر بریتانیایی برنده جایزه اسکار در «آخرین نفس‌های شب» بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمپانی سازنده فیلم پیش از این با گراهام مور فیلمنامه‌نویس برنده جایزه اسکار و مورتن تیلدام کارگردان «بازی تقلید» برای حضور در این پروژه به توافق رسیده است.

این فیلم داستان نبرد میان توماس ادیسون و جرج وستینگهاوس بر سر آوردن روشنایی برق به خانه‌های مردم در آمریکا است. داستان از جایی شروع می‌شود که ادیسون مبارزه برای ثبت اختراع را به نفع خود تمام می‌کند و از تنها رقیب خود وستینگهاوس درخواست غرامتی هنگفت می‌کند. شگفت این که وستینگهاوس برای دفاع از خود وکیلی ناشناس و جوان که تازه از دانشگاه کلمبیا فارغ‌التحصیل شده است را برمی‌گزیند. ادی ردمین نقش این وکیل جوان را بازی می‌کند.

نورا گراسمن، ایدو استروفسکی و تدی شوارتزمن تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی با سرمایه‌گذاری بلک بیر هستند. تا اینجای کار توزیع‌کننده فیلم مشخص نشده است.

ردمین در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار برای نقش‌آفرینی در «دختر دانمارکی» نامزد جایزه اسکار شد. او سال پیش از آن برای بازی در فیلم «نظریه همه‌چیز» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. این بازیگر در «نظریه همه‌چیز» نقش استیون هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی را بازی می‌کرد.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» دیگر فیلم این بازیگر است که در کمیک‌کان با حضور ردمین تبلیغ شد.

منبع: ورایتی / 25 جولای

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =