نامه نیوز نوشت:عضو جامعه مدرسین معتقد است که اصولگرایان باید به وحدت برسند و در میان این جریان طبیعتا افراد کارآمدتری نسبت به جلیلی وجود دارد که بخواهند از وی حمایت کنند.

آیت‌الله سیدمحمد غروی در خصوص وحدت اصولگرایان در حدود 10 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: معتقدم که اصولگرایان در چارچوب نظام عملکرد بیشتری دارند، انتظار می‌رود که سریعتر بتوانند به وحدت و انسجام دست پیدا کنند .

غروی تصریح کرد:در خصوص اینکه آیا اصولگرایان در میان خودشان برای ریاست جمهوری چهره‌ی رای‌آوری دارند یا نه اطلاع موثقی ندارم.

وی در مورد گزینه‌های پیشنهادی برای نامزدی از سوی اصولگرایان، گفت: معتقدم سعید جلیلی می خواهد در انتخابات حضور پیدا کند اما بعید است روی او اتفاق نظری شکل بگیرد. مجموعه اصولگرایی گزینه‌هایی مانند قالیباف و ولایتی را معرفی کنند و فکر نمی‌کنم اتفاقی افتاده باشد که اصولگرایان بخواهند به سمت جلیلی بروند، زیرا افراد قوی تر و کارآمد تری را نسبت به جلیلی در میان خودشان دارند.

عضوجامعه مدرسین با اشاره به حضور محموداحمدی‌نژاد در سال 96، تاکید کرد: احمدی‌نژاد اگر عاقلانه فکر کند دیگر به عرصه رقابت ورود پیدا نخواهد کرد.

وی ادامه داد:مشخص نیست که شورای نگهبان وی را تایید صلاحیت کند یا نه، احمدی‌نژاد گفته است دلیلی برای رد صلاحیت من وجود ندارد، آیا واقعا دلیلی وجود ندارد؟در یک مقطعی ضرباتی را به نظام وارد شده است که هیچکس این ضربه‌ها را فراموش نخواهد کرد.

سیدمحمدغروی با بیان اینکه نمی‌توان همه مسائل را بازگو کرد،خاطرنشان کرد:ممکن است بسیاری از پرونده‌هایی که در خصوص جابجایی‌های کلان بوده است رونمایی شود و وضعیت به نوع دیگری پیش برود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =