علی دایی: تماشاگر استقلال هم می آمد بهتر بازی می کردیم/بازیکن جوان از منیجرش اطلاعات غلط می گیرد

سرمربی نفت تهران از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل استقلال راضی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی پس از تساوی مقابل استقلال در آزادی، به انتقاد از شاگردانش پرداخت. او در این باره می گوید: «بهتر از استقلال بودیم و خوب بازی کردیم و با همه احترامی که برای استقلال قائل هستیم مستحق برد بودیم.»
او درباره غیبت هواداران استقلال توضیح می دهد: «این اصلا اتفاق خوبی نیست. من ازهوادران دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهش می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند. استقلالی ها ضربه اش را امروز خوردند و قطعا اگر تماشاچی می آمد شرایط برایشان بهتر بود. البته معتقدم اگر آنها هم بودند دوباره ما اینقدر خوب بازی می کردیم.»
دایی درباره تقدیر از نکونام می گوید: «این کوچکترین کاری بود که می‌توانستیم برای نکونام انجام دهیم و از زحماتش قدردانی کنیم. او سالها کاپیتان تیم ملی بوده و می‌خواستیم با این کار یک یادآوری کوچک کنیم و کار خاصی نکردیم. نکونام آنقدر جایگاهش بالاست که اگر همه ایران برایش مراسم بگیرند باز هم کم است.»
سرمربی نفت در پایان درباره غیبت محمد دانشگر در تمرینات نفت توضیح می دهد: «پنجشنبه او در تمرین نبود. همه آزادند که تصمیم بگیرند اما محمد اشتباه کرد. امروز متاسفانه بازیکنان جوان ما راهنمایی غلط می‌گیرند. یکسری آدم که نام خود را منیجر گذاشته‌اند راهنمایی‌های اشتباه می‌کنند. دانشگر فوتبالیست خوبی است. پنجشنبه دانشگر در تمرینات ما حاضر نشد که او باید به کمیته انضباطی باشگاه جوابگو باشد.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =