تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر شانزدهم مقابل استقلال خوزستان به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتورسازی تبریز در اولین مسابقه لیگ برتر شانزدهم میزبان استقلال خوزستان بود. استقلال خوزستان که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود، در فصل نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان بزرگی جذب کند. اما در طرف مقابل، تراکتورسازی تا می توانست بازیکن خوب گرفت. نفراتی چون جاسم کرار، محسن بنگر و ادینیو جزو بازیکنان جدید تراکتورسازی هستند که به این تیم تبریزی رفته اند تا انتظارات هواداران این شهر را برآورده کنند. 

تراکتوری ها در مسابقه با استقلال خوزستان خیلی زود هم به گل رسیدند. این تیم در دقیقه 14 توسط لوسیانو ادینیو به گل رسید که اولین گل لیگ برتر شانزدهم محسوب می شود. تبریزی ها نیمه اول را هم با نتیجه یک بر صفر بردند. اما در نیمه دوم رحیم زهیوی گل اول استقلال خوزستان را زد و بازی را مساوی کرد. 

دو دقیقه بعد فرزاد حاتمی گل دوم تراکتورسازی را زد و دوباره تبریزی ها جلو افتادند. اما استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ قبلی، اجازه نداد که تراکتور راحت بازی را ببرد. آن ها در دقیقه 72 دوباره توسط رحیم زهیوی به گل رسیدند و بازی دو بر دو مساوی شد.

این مسابقه با همین نتیجه مساوی به پایان رسید.

در دیگر مسابقه امروز، تیم فوتبال سیاه جامگان میزبان ذوب آهن اصفهان بود. عباس عسگری و رضا درویشی گل های سیاه جامگان را زدند. برای ذوب آهن هم محمدرضا عباسی در دقیقه 89 گل زد. ذوبی ها این مسابقه را با نتیجه دو بر یک به حریف باختند تا تیمی که سال گذشته قهرمان جام حذفی شده بود، لیگ برتر شانزدهم را با شکست آغاز کند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =