۰ نفر
۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: مردی که 12 روز قبل پدر زن خود را در یک نزاع خانوادگی با چاقو به قتل رسانده و برادر زن خود را نیز مجروح کرده و متواری شده بود طی عملیاتی دستگیر شد.

به گزارش خبر آنلاین از تویسرکان؛ سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: شخصی با هویت مشخص در تاریخ 22 تیرماه سال جاری در تویسرکان و در جریان یک نزاع و درگیری خانوادگی با وارد آوردن ضربات چاقو اقدام به قتل پدر زن و مجروح کردن برادر زن خود  کرده و بلافاصله از محل فراری شده بود که پس از بررسی های پلیس و تشکیل تیم ویژه کاراگاهان، مشخص شد در این نزاع جوانی 26 ساله با استفاده از چاقو مرتکب قتل شده و متواری شده است.

وی گفت: بلافاصله پس از این اتفاق دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس منطقه قرار گرفت.

سرهنگ معصومی تصریح کرد: از آنجا که قاتل در لحظه اولیه پس از وقوع قتل به سرعت به استان تهران متواری شده بود، تحقیق برای شناسایی و دستگیری وی آغاز شد.

وی با اعلام اینکه قاتل پس از فرار به تهران، محل اختفای خود را مدام تغییر می داد و به این دلیل گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهرستان تویسرکان روند پیگیری پرونده را ادامه دادند و در نهایت در تاریخ سوم مرداماه سال جاری ساعت هشت شب قاتل به ایستگاه مترو کرج هدایت و در این محل دستگیر شد.

رئیس پلیس تویسرکان افزود: با به نتیجه رسیدن این پرونده، در حقیقت کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و پس از گذشت 12 روز تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل فراری و دستگیری وی شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی بلافاصله به قتل اعتراف کرد و برادر قاتل نیز که در این قتل معاونت داشت، روز گذشته دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان یادآور شد: برادر خانم متهم که از ناحیه شکم مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته نیز اکنون در بیمارستان بستری است و تحت درمان قرار دارد.

وی متذکر شد: ضعف اعتقادات دینی و اختلافات خانوادگی و فقدان مهارت های لازم در کنترل خشم، منجر به بروز این اتفاقات شوم می شود که باید با اقدامات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =