رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم مذاکرات با صدا و سیما برای فوتبال نان و آب داشته باشد.

توحید وانشانی/خبرآنلاین البرز - مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین البرز اظهار داشت: نظر مجمع هیئت فوتبال استان البرز بر این بود تا محمد محمودی مجدد به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شود.
وی اضافه کرد: حضور محمودی به عنوان نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون ورزش مجلس می تواند کمک خوبی در جهت توسعه فوتبال کشور باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور در خصوص وضعیت فوتبال کشور خاطرنشان کرد: فوتبال به جو آرام و بدون تنش نیاز دارد و در فدراسیون فوتبال تلاش می کنیم تا با ایجاد شرایط مناسب همه بتوانند در این فوتبال مشارکت داشته باشند.
وی در پاسخ به انتقاداتی که این روزها در خصوص وضعیت برگزاری جشن انتخاب بهترین های لیگ برتر در برخی رسانه ها صورت می گیرد، اظهار داشت: باید به انتقادات به شکل پاسخ داد، هرچند برخی از سر ناآگاهی این انتقادات را مطرح می کنند.
تاج در ادامه در پاسخ به وضعیت انتخاب رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: در حال حاضر کاظمی به عنوان سرپرست در حال انجام امور است و رئیس جدید را در موقع مناسب اعلام می کنیم.
وی روابط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را این روزها بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل و روابط خوبی با وزارت ورزش داریم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص مرخصی های طولانی مدت سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: مرخصی کی روش با آغاز رقابت های لیگ برتر پایان پیدا می کند و به زودی به کشور باز می گردد.
وی با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: پیش بینی ما از برگزاری لیگ برتر امثال بسیار خوب است و اسپانسر آن در حال نهایی شدن است.
تاج فصل جدید لیگ برتر را بسیار پویا پیش بینی کرد و گفت: تیم های استقلال و پرسپولی و همپنین تیم های تراکتور، سپاهان و ذوب آهن تیم های بسیار خوبی را آماده مسابقات کرده اند و امیدوارم هستیم لیگ خوبی را در آینده شاهد باشیم.
وی در خصوص عقد قرار داد حق پخش مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مذاکرات خوبی تاکنون مابین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما صورت گرفته است اما تاکنون چیزی نهایی نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این مذاکرات برای فوتبال نان و آب دارد، اظهار داشت: امیدواریم این مذاکرات نان و آبدار باشد، اگر در این مذاکرات صدا و سیما پول هم ندهد اما دیدگاه مجموعه جدید به فوتبال بسیار خوب است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =