فرنگی‌کاران کشورمان تمرینات امروز خود را به صورت پرفشار زیر نظر محمد بنا برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  تمرین امروز تیم ملی کشتی فرنگی برای آماده سازی المپیک به مرور فن و تمرین کشتی اختصاص داشت و کشتی‌گیران دو به دو زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.

پیش از آغاز تمرین محمد بنا دقایقی را برای شاگردانش صحبت کرد و از آنها خواست که با انرژی مثبت و انگیزه بالا قدم به تشک بگذارند و در اقدامی جالب از شاگردانش تقاضا کرد که قبل از آغاز تمرین همه یکدیگر را در آغوش بگیرند.

تمرین امروز از ساعت 10 صبح شروع شد و اعضای تیم ملی با میان‌داری امید نوروزی، قهرمان المپیک به مدت 30 دقیقه به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس دو به دو تمرین کشتی کردند.

امید نوروزی با عرفان سعادتی‌فر،‌ حمید سوریان با مهرداد مردانی، حبیب‌الله اخلاقی با رامین طاهری، سعید عبدولی با پیام بویری، قاسم رضایی با سید مصطفی صالحی‌زاده و بشیر باباجان‌زاده با بهنام مهدی‌زاده به تمرین پرداختند.

محمد بنا در حین تمرینات از شاگردانش می‌خواست که مانند مسابقات المپیک مبارزه کنند و خطاب به سایر نفرات تمرین گفت که همه باید برای موفقیت المپیکی‌ها به آنها کمک کنند.

فرشاد علیزاده،‌ ایرج اسفندیاری فرد، بهروز حضرتی‌پور، رسول جزینی، فرهاد اسماعیل‌نژاد، تمرینات امروز فرنگی‌کاران را زیر نظر داشتند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =