جدیدترین اخبار از تاریک‌ترین فصل سریال «شرلوک»

بندیک کامبربچ در جشنواره کامیک‌کان درباره فصل جدید سریال «شرلوک هلمز» صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل جدید سریال «شرلوک هلمز» سه سال پس از پایان فصل پیشین عرضه می‌شود و به همین دلیل صدها هوادار سریال در جشنواره کامیک‌کان بی‌صبرانه منتظر بودند تا خبری از قسمت‌های جدید سریال بشنوند یا احیاناً ویدئویی از آن ببینند.

البته عوامل سریال تا حد امکان از بروز دادن اطلاعات درباره فصل چهارم خودداری کردند اما از نخستین تریلر فصل چهارم رونمایی شد.

فصل چهارم سریال از سال 2017 در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این فصل شامل سه اپیزود 90 دقیقه‌ای است. آماندا ابینگتون یکی از بازیگران «شرلوک» فصل چهارم را تاریک‌ترین فصل سریال توصیف کرد. کامبربچ نیز از نوسان‌های احساسی شدید در فصل جدید خبر داد.

یکی از دلایل اصلی تاخیر در تولید فصل جدید «شرلوک» گرفتاری بازیگران در دیگر پروژه‌ها عنوان شده است. کامبربچ و مارتین فریمن بازیگران اصلی «شرلوک» به ترتیب گرفتار فیلمبرداری آثاری چون «دکتر استرنج» و «فارگو» بوده‌اند.

تهیه‌کنندگان سریال گفتند که به دلیل تاخیر در ساخت فصل جدید و تمام دشواری‌های پیش‌رویشان تمام تمرکز خود را بر این گذاشتند تا نیتجۀ کار چیزی فراتر از یک درام جنایی معمولی باشد.

کامبربچ نیز به تحول و تکامل شخصیت شرلوک هلمز از آغاز سریال اشاره کرد و گفت: «تمام کاراکترها این سیر را طی کردند و من به عنوان یک بازیگر از بازی در این نقش لذت زیادی می‌برم.»

او در ادامه به رابطۀ میان مایکرافت و شرلوک در فصل چهارم نیز اشاره کرد و گفت: «بسیاری از مسائل حل می‌شود و بسیاری مسائل جدید پدید می‌آید.»

یکی از پرسش‌های مهم درباره سریال «شرلوک» این بود که پس از فصل چهار باید منتظر فصل پنجم باشیم یا این فصل پایانی بر سریال خواهد بود. پاسخ اما مبهم بود: «خودمان هم نمی‌دانیم این فصل پایانی است یا خیر. ما همواره امیدواریم که ادامه دهیم. همه این سریال را دوست دارند.»

منبع: هالیوودریپورتر / 24 جولای

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =