روزنامه آرمان نوشت؛دیروز بود که فرماندار شمیرانات از انجام تحرکات انتخاباتی در این منطقه خبر داد و گفت: «برخی طیف‌های سیاسی در شمیرانات جلسات محفلی انتخاباتی برگزار می‌کنند.»

 عزت‌ا... خان‌محمدي توضيح داد: برگزاري نشست‌ها و جلسات محفلي و دفتري در ماه‌هاي باقي‌‌مانده به انتخابات همواره امري مرسوم بوده كه اكنون نيز برگزار مي‌شود اما چون اين جلسات نمود بيروني نداشته و نتايج آن بازتاب خبري و انتشار عمومي ندارد، برگزاري آن نيز مغايرتي با قانون ندارد. به گفته خان‌محمدي، اين جلسات از سوي طيف‌هاي مختلف سياسي با محتواي لابي و رايزني برگزار مي‌شود كه چون اين جلسات به صورت داخلي است ومخاطب عام ندارد، تخلف انتخاباتي محسوب نمي‌شود.

احمدي‌نژادي‌‌ها تاييد كردند

اما چه جرياني است كه اقدام به برگزاري جلسات محفلي براي انتخابات ۹۶ در شميرانات مي‌كند؟ نمي‌توان از طيف احمدي‌نژاد به راحتي عبور كرد، به احتمال زياد منظور فرماندار شميرانات بايد طيف احمدي‌نژاد باشد كه بري اطلاع از صحت و سقم اين گمانه عبدالرضا داوري مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد با «آرمان» گفت‌وگوي كوتاهي داشت. او ضمن تاييد اين خبر كه برخي جلسات اين طيف در شميرانات برگزار مي‌شود، اظهار داشت نه تنها جلساتي در شميرانات برگزار شده بلكه در مناطق چيذر و شهيد محلاتي هم اقدام به برگزاري جلسه كرديم. داوري افزود: تمايل داريم در مناطقي كه موارد خاصي را داشته باشند جلسات انتخاباتي خود را برگزار كنيم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =