رئیس شورای شهر کرج بیان کرد : در میدان کرج مشکلات ترافیکی وجود دارد که با ساخت پل حامی به حل این مشکلات کمک می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین البرز، محمود دادگو با بیان اینکه پل حامی بار ترافیکی که در میدان کرج ایجاد می شود را کاهش خواهد داد گفت: این پل می تواند بار ترافیکی که صبح ها از سمت کرج به تهران و عصر ها از تهران به کرج را ایجاد می کند کاهش دهد.
وی افزود: ما یک اصلاح هندسی در ورودی بلوار شورا انجام دادیم و تقاطع چراغ سه زمانه گذاشتیم که شرایط ترافیکی در آن قسمت بهتر شد.
دادگو با اشاره به ساخت پل مکمل حامی با اعتبار 200 میلیارد ریالی گفت: این پروژه از جمله طرح هایی بود که به دلیل وجود چندین معارض ملکی به صورت نیمه کاره باقی مانده بود و تسریع در تکمیل آن انتظار به حقی از جانب مردم شریف بود که از سوی دوره چهارم مدیریت شهری کرج پاسخ داده شد و با صرف حدود 14 میلیارد تومان به منظور تملک معارضین و تخریب آنها، امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد که با قرار گرفتن پل مکمل حامی زیر بار ترافیک، شاهد تسهیل ترافیک در هسته مرکزی کلانشهر کرج باشیم و تردد خودروها به سمت جاده چالوس و بالعکس با روانی بهتری صورت پذیرد و گره های کور ترافیکی میدان اصلی شهر نیز گشوده شوند.
رئیس شورای شهر کرج اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی شورای اسلامی شهر کاهش بار ترافیکی شهر است و کارهایی که ما باید انجام دهیم آموزش ترافیکی به مردم و نوع استفاده صحیح از وسایل نقیله عمومی است.
وی تاکید کرد: چیزی که ما در بودجه های عمرانی پیش بینی کردیم چیزی حدود 1600 میلیارد تومان است که 800 میلیارد را برای تکمیل پروژه های عمرانی هزینه کردیم که مهم ترین آن پل مهرویلا است که تا پایان دوره شورا به اتمام برسد.
دادگو اضافه کرد: امیدوارم روزی فرا برسد که پروژه های کلان عمرانی و خدماتی با مشارکت پیمانکاران بین المللی تکمیل و به بهره برداری برسند؛ البته این به معنای تضعیف تولید ملی نیست بلکه استفاده از تجارب موفق جهانی برای دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه است و خوشحالم که امروز روابط خارجی دولت با کشورهای جهان رو به توسعه قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه تمام بخش های شهرداری کلانشهر کرج باید قائل به «اقتصاد مقاومتی» بوده و به دنبال صرفه جویی در هزینه ها باشند و برای پیاده سازی مبانی علمی و استفاده از روش های کارآمد برای اداره شهر تلاش کنند، خاطر نشان کرد: استفاده از روش های سنتی برای اداره امور شهری منافع حقیقی شهر و شهروندان را تضمین نمی کند و اکنون غیر کارشناسی بودن آن برای همگان آشکار و مبرهن شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =