آیت الله مومن با تاکید بر ضرورت صداقت مسئولان با مردم گفت: صداقت مسئولان همراهی مردم را جلب می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آيت الله مومن در ديدار سيد مهدي صادقي استاندار قم طي سخناني با بيان اينكه شهر قم در احاديث مختلف حرم اهل بيت (س) ذكر شده است اظهار داشت: انتظار مي رود فعاليت مسئولين نيز مطابق جايگاه اين شهر باشد.
ايشان با اشاره به عدم توجه به شهر مقدس قم در دوران شاهنشاهي ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامي نيز علئرغم تاكيد بزرگان نظام، اين شهر با عقب ماندگي هايي مواجه است.
آيت الله مومن بافت فرسوده ي قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد تلاش شود تا ضمن حفظ معماري اسلامي، مشكلات اين بخش مرتفع گردد.
نماينده ي قم در مجلس خبرگان رهبري و عضو شوراي نگهبان با تاكيد بر ضرورت صداقت مسئولان با مردم خاطرنشان كرد: اگر مردم بدانند مسئولان در پي حل مشكلات ايشان هستند و در اين مسير صداقت دارند قطعا كمك خواهند كرد.
سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين جلسه گزارشي از مشكلات استان و برنامه ريزي براي حل آنها ارائه نمود.
استاندار قم با اشاره به مسئله ي ريزگردها به عنوان يكي از مسائل بحراني در استان قم گفت: در تلاش هستيم تا با برگزاري همايشي اين دغدغه را در سطح ملي مطرح نماييم.
وي با بيان اينكه برنامه ريزي و جانمايي براي حل مشكلات بافت فرسوده صورت گرفته است ادامه داد: جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي از جمله كارهايي است كه در راستاي تحقق آن اهتمام جدي داريم.
صادقي همچنين رضايتمندي مردم را از جمله مهمترين دغدغه هاي دولت عنوان كرد و گفت: ملاك اصلي در ارزيابي مديران استاني، رضايت مردم از خدمات آنها مي باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =