دو چهره‌ جریان اصولگرایی می‌گویند شاکله ائتلاف این جریان هنوز بر روی رسیدن به یک کاندیدای مشخص برای انتخابات سال 96 به اتفاق نظر نرسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 باقیست. این موضوع جریان های سیاسی کشور از اصولگرا تا اصلاح طلب را بر آن داشته که به بررسی گزینه های مورد نظر خود بپردازند.

 جریان اصولگرا که برخی از چهره های آن از جمله محمدرضا باهنر فعالیت های انتخاباتی را از حالا زود هنگام عنوان می کنند برای حمایت از روحانی اما و اگرهایی دارند. (اینجا)

کمال سجادی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز از وجود یک لیست 30 نفره برای انتخابات ریاست جمهوری از سوی اصولگرایان خبر می دهد و می گوید از این 30 نفر باید روی یک نفر به اجماع برسیم که ممکن است آقای روحانی باشد. 

اصولگرایان استراتژی مشخصی برای انتخابات ندارند

در همین رابطه حسن بیادی عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرآنلاین،در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هم جریان اصلاح طلب هم اصولگرا، هیچکدام هنوز استراتژی مشخصی برای انتخابات ندارند. بلکه در حال تعیین نقشه راه هستند.

وی در مورد ویژگی این نقشه راه  توضیح داد: نقشه راه ما شاخص های نامزد منتخب را بررسی می کند که  از جمله این شاخص ها می توان به پاکدستی، مقبولیت، محبوبیت وآگاه بودن به مسائل سیاسی روز و ... اشاره کرد.

بیادی امکان حضور احمدی نژاد در انتخابات و حمایت اصولگرایان از وی را محتمل دانست و تاکید کرد: احمدی نژاد شخصا پاکدست است و گفته هایی که در مورد هر فردی گفته می شود صورت اتهام دارد و اگر قرار است جنبه واقعیت پیدا کند باید به شکل علنی در قوه قضاییه اثبات شود.

نماینده پیشین شورای شهر تهران از میان کاندیدهایی که  پیش از این در انتخابات شرکت کردند و رای نیاورند قالیباف را گزینه بهتری برای حضور در انتخابات برشمرد و گفت: بعد از قالیباف شخصیتی که ظرفیت ریاست جمهوری دارد حدادعادل است.

حمیدرضا ترقی از چهره های دیگر اصولگرا و معاون بین الملل حزب موتلفه هم معتقد است شاکله اصلی ائتلاف اصولگرایان برای بررسی نامزدهای انتخاباتی این جریان هنوز شکل نگرفته است.

وی در گفت و گو با خبرآنلاین در این باره گفت: هنوز هیچ حزبی از جریان اصولگرا به طور جدی بحث بر روی نامزدهای مورد نظر خود را آغاز نکرده است و هر تشکلی پیشنهادی مطرح می کند که جنبه گمانه زنی و اظهار نظر دارد. موضوع بحث های مطرح شده بیشتر تاکید بر مصداق و ویژگی های نامزد مورد نظر دارد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =