باهم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روز شنبه دوم مرداد 1395 می‌کنیم:

خبرآنلاین:

شماره 1- اپل با تأیید خبر تأخیر، اعلام کرد خودروی الکتریکی «آی کار» را در سال 2021 عرضه می‌کند. پیش‌تر سال 2019 برای ورود این محصول در نظر گرفته‌شده بود.

شماره 2 - به‌روزرسانی پلاگین «ِشکلَک سازکارتونی» اسنپ چت باعث ازکارافتادن سرور اصلی این اپلیکیشن محبوب موبایلی شد. از طریق «Bitmoji» کاربران می‌توانند آواتار و شکلک‌های خاص کارتونی تولید کرده و برای سایر کاربران ارسال کنند.

شماره 3 - استارتاپ موسیقی Crowdmix ورشکست شد.

شماره 4 - با ویژگی Tinder Social می‌توانید با پیدا کردن گروه جدید نزدیک به گروه دوستان خود، برای تعطیلات آخر هفته به بیرون شهر بروید. تیندر اپلیکیشن پیام‌رسان موبایلی است تا دوستان جدید نزدیک محل خود پیدا کنید.

شماره 5 - جف بزوس مدیر اجرایی آمازون سومین ثروتمند جهان شد.

شماره 6 - لیبرتی مدیا پیشنهاد خرید رادیو اینترنتی پاندورا را به مبلغ 3.4 میلیارد دلار داد اما این پیشنهاد از سوی مدیران رد شد.

شماره 7 - 132 طرفدار بی‌طرفی شبکه / Net neutrality در اروپا در یک رالی تقاضا کردند قوانین موردنظر باید به‌سرعت توسط اتحادیه اروپایی تصویب شود تا بازار بیش از این در انحصار امریکا نیفتد.

شماره 8 - مردی اهل بروکلین در نیویورک ادعا کرد 142 پوکمون را شکار کرده و اولین نفر است که تمام شکارها را در آمریکا انجام داده است.

شماره  9 - مردی اوکراینی به اتهام راه‌اندازی سایت غیرقانونی 1 میلیارد دلاری بازداشت شد.

شماره 10 - گوگل با استفاده از هوش مصنوعی 15 درصد از مصرف انرژی در دیتاسنترهای خود را کاهش داده است.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =