مهر نوشت: لابی صهیونیستی به صنعت حمل و نقل هوایی ایران حمله کرده و با هدف انحصار طلبی قصد دارد تا پروازهای ایران به کشورها را لغو و یا با مشکل روبرو کند.

لابی صهیونیست ها این بار به صنعت حمل و نقل هوایی ایران رسید و حمل و نقل هوایی ایران که در چندسال اخیر با بحران های زیادی به دلیل تحریم مواجه بود این بار باید با لابی‌های صهیونیستی نیز روبرو شود.

براین اساس، ایرلاین‌های ایرانی که تلاش زیادی را برای گسترش پروازها و ایجاد نقاط پروازی زیادی برای خدمات رسانی به ایرانیان دارند این بار با جلوه جدیدی از لابی در صنعت حمل و نقل هوایی روبرو شده‌اند که کار آنها را با مشکل مواجه کرده‌اند.

یک ایرلاین اوکراینی که مالک آن صهیونیست‌ است بر سر راه ایرلاین‌های ایرانی سنگ اندازی کرده و به بهانه‌ها تحریم ها دست به اقداماتی بر علیه ایرلاین‌های ایرانی زده است.

در حال حاضر ایرلاین‌های ایرانی دو روز در هفته به کیف پایتخت اوکراین پرواز دارند و مسافران ایرانی را به این کشور جابجا می‌کنند اما کارشکنی‌های این لابی قصد دارد تا این فرصت را از ایرانی‌ها گرفته و فقط خود در این مسیر حضور داشته باشد.

هواپیمایی اوکراین از چند سال پیش تاکنون پرواز تهران-کیف را انجام می‌داده است اما به محض مشاهده حضور ایرلاین‌های ایرانی در این مسیر، تحریم‌ها را با همکاری یک مقام مسئول در اوکراین بهانه‌ای برای جلوگیری از فعالیت ایرلاین ایرانی قرار داده است.

به همین دلیل به نظر می رسد لابی صهیونیست‌ها قصد دارد به زودی مجوز پروازهای ایرانی را به اوکراین لغو کند و تا همچنان انحصار این پروازها در اختیار خودش باشد. این در حالی است که ایرلاین های ایرانی هم اکنون به نقاط مختلف جهان پرواز دارند و حتی در کشورهای اروپایی هم در اوج تحریم ها پروازهای ایرانی نشست و برخاست می کرد.

انحصار طلبی صهیونیست‌ها باوجودی ادامه دارد که پروازهای ایرانی دو روز در هفته و پرواز هوپیمایی آنها هر روز به تهران انجام می‌گیرد.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =