مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، خواستار تلاش مستمر درجهت برطرف کردن مشکلات حقوقی در روند واگذاری زمین، قراردادها و همچنین جلوگیری از دلال بازی ها در شهرک های صنعتی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی یزدانی در گردهمایی یک روزه مدیران حقوقی و امور قراردادهای شرکت های شهرک های صنعتی سراسر کشور، با اشاره به تعامل موثر با سرمایه گذاران و صنعتگران گفت: مدیران باید با مستندات و دفاعیات قوی خود نه اجازه تضیع حقوق سازمان و شرکت های شهرک های صنعتی استانی و نه اجازه وارد شدن ظلمی به مردم و سرمایه گذاران را بدهند، بلکه باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق توسعه صنعتی در کشور و ارتقای سطح درآمد مردم بکار گیرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات موجود در محاکم قضایی، افزود: مقرر شده است در تمامی مراحل عقد قراردادها، نظرات مکتوب مدیران و کارشناسان حقوقی سازمان و یا شرکت های شهرک های صنعتی استانی اخذ شود.

یزدانی، سرعت عمل در تصمیم گیری و انجام کار را رسالت دیگر مدیران حقوقی برشمرد و تصریح کرد: مدیران حقوقی باید اطلاعات کاملی از قوانین، آیین‌ نامه ها و بخشنامه ها، قوانین شرکت های خدماتی و توزیعی و ده ها قوانین مرتبط با سازمان داشته و برای حل مشکلات گره گشایی کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران به امکان کار و ایده فراوان در واحد حقوقی اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد فکر و ایده برای اصلاح قوانین و گره گشایی از حل مشکلات مردم، از وظایف مدیران حقوقی سازمان و شرکت ها است.

وی در ادامه به شفاف سازی آمار و اطلاعات در سازمان و شرکت های شهرک های صنعتی استانی اشاره و عنوان کرد: رسالت ما، اقدام به موقع هم در دفاع از منافع سازمان و شرکت و هم در دفاع از حقوق سرمایه گذار و مردم است.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت کار را تکریم ارباب رجوع بدانید و تلاش کنید تا آنان را از مفاد قوانین و بخشنامه ها کاملا آگاه کنید تا از حجم مشکلات سرمایه‌گذاران در آینده کاسته شود.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    1 0
    من تولید کننده باید به دهها نفر رشوه بدهم شاید بتوانم وام جهت تولید دریافت کنم .. شاید