ایرنا نوشت: انتشار فیلم برخورد تحسین برانگیز و کم سابقه وزیر روحانی دولت یازدهم، واکنش های مختلفی داشت.

اغلب کاربران و افکار عمومی از سعه صدر و حسن برخورد وزیر اطلاعات با معلمی که درخواست طرح سخن در میانه سخنرانی سیدمحمود علوی را داشت، استقبال کردند.
این درحالیست که برخی رسانه ها و خبرگزاری های مخالف دولت، در اقدامی غیر حرفه ای و غیرمنطبق با اخلاق رسانه ای، مجبور به جعل و تحریف اقدام و رفتار مردمی وزیر اطلاعات شد.
آنها مدعی شدند که معلم معترض، سخنان وزیر اطلاعات را قطع و انتقادات خود را به شکل اعتراض بیان کرده، درحالیکه علوی نیز به تلافی هنگام سخنان معلم به اظهارات وی بی توجهی کرده است.
تحریف واقعیت درحالی از سوی این رسانه های مدعی صورت می گیرد که براساس فیلم منتشر شده، معلمی هنگام سخنرانی وزیر اطلاعات درخواست وقت برای طرح سخنانش می کند که برخلاف انتظار عموم، وزیر سخنان خود را قطع و از وی می خواهد تا برای طرح سخنانش پشت تریبون بیاید.
از سوی دیگر وزیر اطلاعات هنگام کنار رفتن از تریبون مورد مراجعه چند نفر دیگر از مردم شده و با آنها صمیمانه گفت وگو می کند و این برخورد وزیر مقتدر اطلاعات آن چیزی است که رسانه های مخالف دولت با دلخوری از آن «برخورد اعتراضی وزیر اطلاعات» یاد می کنند.
29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    3 0
    احسنت بر وزیر گرانقدر...احسنت بر روحانی
  • حمید رضا عیدی A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    2 0
    لازم است بدانید جناب آقای علوی خیلی بزرگوارتر از آن هستند که رسانه ها بخواهند در مورد ایشان نظر بدهند.و در مورد رفتار ایشان چنین نظرات مبهمی بدهند.